Komunikaty PR

Kampania i rozbiegany konkurs ASICS x Eobuwie. Sound Mind, Sound Body Weekend

2022-03-31  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

ASICS od początku swojego istnienia działa w myśl filozofii „w zdrowym ciele, zdrowy duch” (ang. Sound Mind, Sound Body), wierząc w kojący wpływ sportu nie tylko na ciało, ale również umysł. W najnowszej kampanii, zrealizowanej przy współpracy z Eobuwie.pl, japońska marka przybliża inspirujące historie członków globalnej społeczności ASICS FrontRunner i zachęca do udziału w „rozbieganym” konkursie.

W ramach kampanii, ASICS chce zainspirować aktywne osoby do uczestnictwa w konkursie poprzez przedstawienie sylwetek pięciu członków drużyny FrontRunnerów, którzy pokazują, w jaki sposób sport wpływa na ich samopoczucie.

Paula Slendak

Kierowniczka w firmie budowlanej i mama dwójki maluchów, Huberta i Kamili. Miłośniczka aktywności fizycznej. Największą miłością wśród wszelakich sportów darzy bieganie. To dla niej forma zadbania o swoje ciało i odpoczynek dla jej umysłu. Uwielbia biegać sama, ale lubi też biegać razem ze swoimi dziećmi. To idealne rozwiązanie na pogodzenie roli mamy i biegaczki, ale także dawanie dobrego przykładu i fantastyczny sposób na spędzanie ze sobą czasu.

Łukasz Kłos

Specjalista Ortopedycznej Terapii Manualnej posiadający międzynarodowy dyplom OMT zgodny ze standardami IFOMT. Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Poza terapią manualną i fizjoterapią, jego pasją jest bieganie i dzielenie się wiedzą z innymi poprzez media społecznościowe. Biega na różnych dystansach, z maratonem włącznie. Ma świadomość, z czym mogą zmagać się biegacze długodystansowi i jak należy im pomóc.

Dominika Kłoda

Ze sportem związana od najmłodszych lat. Najpierw jej największą pasją był taniec, później buty do tańca zamieniła na buty do biegania. Teraz spełnia się w roli trenera, pokazując, jak ważną rolę w naszym życiu odgrywa ruch i jak w pełni wykorzystać możliwości ludzkiego ciała. Bieganie jest jej codzienną rutyną i sposobem na dbanie o swoje ciało i umysł.

Michał Leśniak

Od zawsze sport i aktywność fizyczna były istotną częścią jego życia. Kontuzja kolana pozwoliła mu odkryć i pokochać bieganie, od którego stał się pozytywnie uzależniony. Wyznaje i wykorzystuje trzy zasady: w zdrowym ciele – zdrowy duch, trening czyni mistrza oraz zwiedzanie przez bieganie.

Paulina Zaborowska

Zabiegana trenerka personalna z Gdyni, studentka psychologii, aktywna triathlonistka, przygotowująca się do debiutu na pełnym dystansie IronMan (3,6km pływania, 180km roweru, 42km biegu). Aktywność fizyczna pozwala jej utrzymać w zdrowym ciele – zdrowego ducha, napędza do działania i zapewnia przestrzeń, by pobyć ze sobą. „Bieganie to część mnie… bez tego nie byłabym sobą.”

Konkurs

Aby wziąć udział w konkursie, należy wysłać zgłoszenie w formie materiału wideo, na którym opowiesz nam, jak ruch wpływa na Ciebie – Twoje ciało, samopoczucie, motywację czy zaangażowanie. Najważniejsza jest indywidualna, szczera historia. Mniejsze znaczenie ma jakość wideo. Nagrodą w konkursie jest weekendowy wyjazd do **** hotelu w Wiśle dla dwóch osób. ASICS przygotował pięć podwójnych zaproszeń. Pobyt został zaplanowany w dn. 04-06.05.2022.

Kampania na kanałach online Eobuwie i ASICS potrwa do 24 kwietnia.

Więcej informacji:

https://bit.ly/eob_asics

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Typowy Polak to wysportowany geek. Przesada? Ani trochę! Biuro prasowe
2024-10-01 | 12:34

Typowy Polak to wysportowany geek. Przesada? Ani trochę!

Kilka razy w tygodniu sport uprawia prawie połowa Polaków, a codziennie niemal jedna czwarta. W dodatku blisko dwie trzecie z nas pomaga sobie w treningach, używając
Sport Porusz swój umysł z ASICS
2024-09-25 | 10:00

Porusz swój umysł z ASICS

Już 1 października 2024 roku o godz. 18:00 w sklepie Sportano przy ul. Malborskiej 45 w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie inaugurujące kampanię "Style gry w sportach halowych
Sport Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec
2024-09-25 | 08:50

Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec

Poniedziałek, 30 września będzie ostatnim dniem, aby ukończyć wyzwanie sportowe na rzecz dzieci chorych na nowotwory - wspólnie musimy osiągnąć nasz cel, czyli zebrać 2

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.