Kampania „Poczet Mebli Polskich” zachęca do odwiedzenia sklepów w Alei Bielany

Justyna Wrzosek
Questia
ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Aleja Bielany, centrum handlowe należące do Ingka Centres, wystartowała z nową kampanią, wspierającą sprzedaż w sektorze wnętrzarskim centrum. Budząc skojarzenia z kulturą wysoką „Poczet Mebli Polskich” w nietuzinkowy sposób przedstawia unikalną w regionie ofertę najemców meblowych ‒ na terenie Alei Bielany, tuż obok siebie, znajdują się sklepy wnętrzarskie oferujące nie tylko artykuły budowlane, meble, podłogi czy drzwi, ale również wyposażenie kuchni i artykuły do wystroju całego mieszkania. Kampania nawiązuje do jednego z najbardziej znanych cyklów w historii polskiego rysunku – Pocztu królów i książąt polskich Jana Matejki.
Założeniem kampanii było zestawienie urządzania domu ze sztuką i skierowanie uwagi odbiorcy na aspiracyjny aspekt tego procesu. Dlatego też bohaterami kreacji stały się meble, przedstawione, zarówno w warstwie leksykalnej, jak i graficznej, jako członkowie rodzin królewskich lub rodów szlacheckich.
W komunikacji pojawiają się ciekawie skonstruowane nazwy mebli z oferty polskiego producenta Dion i IWC Home np. jaśnie tapicerowane krzesło LOU ‒ protoplasta stołków i taboretów, czy sofa MUTO, darzona nieodmiennym afektem przez wielu, ujętych jej nadobną powierzchownością. Stylizowanym opisom towarzyszy linia kreatywna mebli ze stonowaną paletą barw, przywołującą największe dzieła malarskie.
Kampania, podkreślająca wagę tworzenia „domowego królestwa” zwraca uwagę kontrastowym zestawieniem doniosłej tematyki z lekkimi i nieco żartobliwymi opisami.
‒ Zależało nam, żeby w atrakcyjny i niekonwencjonalny sposób pokazać potencjalnym klientom wartość wizyty w sklepach stacjonarnych naszego centrum. Koncept przygotowany przez agencję MADOGZ wpisał się w te oczekiwania, kojarząc proces wyboru mebli ze sztuką. Zarówno w jednym, jak i w drugim przypadku na przedmiot trzeba spojrzeć osobiście, dotknąć go jeśli można, ocenić, czy pasuje do naszych wnętrz. Dzięki temu wizyta w sklepach meblowych Alei Bielany nabiera zupełnie innego wymiaru – powiedziała Jagoda Olesiak, Customer Experience Manager Alei Bielany.
W celu maksymalizacji zasięgu kampanii wykorzystano zróżnicowany miks kanałów mediowych. Kreacje widoczne są zarówno w formatach out-of-home, kanałach digitalowych, social mediach oraz materiałach POS na terenie centrum. Przekaz wzmocniony został kampaniami w lokalnych rozgłośniach radiowych.
Aleja Bielany może pochwalić się jedną z najbogatszych ofert wnętrzarskich w regionie. Asortyment poszczególnych salonów jest bardzo zróżnicowany, a dodatkowym atutem jest różnorodność cenowa. Dzięki temu propozycje trafiają do szerokiego grona klientów.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci
Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.
Edukacja
W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.
Psychologia
Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.