Kampania „Poczet Mebli Polskich” zachęca do odwiedzenia sklepów w Alei Bielany

Justyna Wrzosek
Questia
ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Aleja Bielany, centrum handlowe należące do Ingka Centres, wystartowała z nową kampanią, wspierającą sprzedaż w sektorze wnętrzarskim centrum. Budząc skojarzenia z kulturą wysoką „Poczet Mebli Polskich” w nietuzinkowy sposób przedstawia unikalną w regionie ofertę najemców meblowych ‒ na terenie Alei Bielany, tuż obok siebie, znajdują się sklepy wnętrzarskie oferujące nie tylko artykuły budowlane, meble, podłogi czy drzwi, ale również wyposażenie kuchni i artykuły do wystroju całego mieszkania. Kampania nawiązuje do jednego z najbardziej znanych cyklów w historii polskiego rysunku – Pocztu królów i książąt polskich Jana Matejki.
Założeniem kampanii było zestawienie urządzania domu ze sztuką i skierowanie uwagi odbiorcy na aspiracyjny aspekt tego procesu. Dlatego też bohaterami kreacji stały się meble, przedstawione, zarówno w warstwie leksykalnej, jak i graficznej, jako członkowie rodzin królewskich lub rodów szlacheckich.
W komunikacji pojawiają się ciekawie skonstruowane nazwy mebli z oferty polskiego producenta Dion i IWC Home np. jaśnie tapicerowane krzesło LOU ‒ protoplasta stołków i taboretów, czy sofa MUTO, darzona nieodmiennym afektem przez wielu, ujętych jej nadobną powierzchownością. Stylizowanym opisom towarzyszy linia kreatywna mebli ze stonowaną paletą barw, przywołującą największe dzieła malarskie.
Kampania, podkreślająca wagę tworzenia „domowego królestwa” zwraca uwagę kontrastowym zestawieniem doniosłej tematyki z lekkimi i nieco żartobliwymi opisami.
‒ Zależało nam, żeby w atrakcyjny i niekonwencjonalny sposób pokazać potencjalnym klientom wartość wizyty w sklepach stacjonarnych naszego centrum. Koncept przygotowany przez agencję MADOGZ wpisał się w te oczekiwania, kojarząc proces wyboru mebli ze sztuką. Zarówno w jednym, jak i w drugim przypadku na przedmiot trzeba spojrzeć osobiście, dotknąć go jeśli można, ocenić, czy pasuje do naszych wnętrz. Dzięki temu wizyta w sklepach meblowych Alei Bielany nabiera zupełnie innego wymiaru – powiedziała Jagoda Olesiak, Customer Experience Manager Alei Bielany.
W celu maksymalizacji zasięgu kampanii wykorzystano zróżnicowany miks kanałów mediowych. Kreacje widoczne są zarówno w formatach out-of-home, kanałach digitalowych, social mediach oraz materiałach POS na terenie centrum. Przekaz wzmocniony został kampaniami w lokalnych rozgłośniach radiowych.
Aleja Bielany może pochwalić się jedną z najbogatszych ofert wnętrzarskich w regionie. Asortyment poszczególnych salonów jest bardzo zróżnicowany, a dodatkowym atutem jest różnorodność cenowa. Dzięki temu propozycje trafiają do szerokiego grona klientów.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.