Komunikaty PR

Kampania „Poczet Mebli Polskich” zachęca do odwiedzenia sklepów w Alei Bielany

2024-01-17  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl

Aleja Bielany, centrum handlowe należące do Ingka Centres, wystartowała z nową kampanią, wspierającą sprzedaż w sektorze wnętrzarskim centrum. Budząc skojarzenia z kulturą wysoką „Poczet Mebli Polskich” w nietuzinkowy sposób przedstawia unikalną w regionie ofertę najemców meblowych na terenie Alei Bielany, tuż obok siebie, znajdują się sklepy wnętrzarskie oferujące nie tylko artykuły budowlane, meble, podłogi czy drzwi, ale również wyposażenie kuchni i artykuły do wystroju całego mieszkania. Kampania nawiązuje do jednego z najbardziej znanych cyklów w historii polskiego rysunku – Pocztu królów i książąt polskich Jana Matejki.

Założeniem kampanii było zestawienie urządzania domu ze sztuką i skierowanie uwagi odbiorcy na aspiracyjny aspekt tego procesu. Dlatego też bohaterami kreacji stały się meble, przedstawione, zarówno w warstwie leksykalnej, jak i graficznej, jako członkowie rodzin królewskich lub rodów szlacheckich.

W komunikacji pojawiają się ciekawie skonstruowane nazwy mebli z oferty polskiego producenta Dion i IWC Home np. jaśnie tapicerowane krzesło LOU protoplasta stołków i taboretów, czy sofa MUTO, darzona nieodmiennym afektem przez wielu, ujętych jej nadobną powierzchownością. Stylizowanym opisom towarzyszy linia kreatywna mebli ze stonowaną paletą barw, przywołującą największe dzieła malarskie.

Kampania, podkreślająca wagę tworzenia „domowego królestwa” zwraca uwagę kontrastowym zestawieniem doniosłej tematyki z lekkimi i nieco żartobliwymi opisami.

‒ Zależało nam, żeby w atrakcyjny i niekonwencjonalny sposób pokazać potencjalnym klientom wartość wizyty w sklepach stacjonarnych naszego centrum. Koncept przygotowany przez agencję MADOGZ wpisał się w te oczekiwania, kojarząc proces wyboru mebli ze sztuką. Zarówno w jednym, jak i w drugim przypadku na przedmiot trzeba spojrzeć osobiście, dotknąć go jeśli można, ocenić, czy pasuje do naszych wnętrz. Dzięki temu wizyta w sklepach meblowych Alei Bielany nabiera zupełnie innego wymiaru – powiedziała Jagoda Olesiak, Customer Experience Manager Alei Bielany.

W celu maksymalizacji zasięgu kampanii wykorzystano zróżnicowany miks kanałów mediowych. Kreacje widoczne są zarówno w formatach out-of-home, kanałach digitalowych, social mediach oraz materiałach POS na terenie centrum. Przekaz wzmocniony został kampaniami w lokalnych rozgłośniach radiowych.

Aleja Bielany może pochwalić się jedną z najbogatszych ofert wnętrzarskich w regionie. Asortyment poszczególnych salonów jest bardzo zróżnicowany, a dodatkowym atutem jest różnorodność cenowa. Dzięki temu propozycje trafiają do szerokiego grona klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli Biuro prasowe
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

Problemy społeczne

Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

Media

Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.