Komunikaty PR

Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!

2024-09-25  |  14:25
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

Zbliżający się Dzień Chłopaka (30.09) to idealny moment na podarowanie przemyślanego prezentu bliskiej nam osobie. Wybierając upominek dla chłopca, warto pomyśleć o tym, aby nie tylko dostarczył rozrywki, ale także wspierał rozwój wyobraźni, kreatywności i umiejętności manualnych. Co ciekawe, dobrze dobrane zabawki mogą ucieszyć nie tylko małych, ale i dużych „chłopców”. 

Przemyślane zabawki na prezent

W Polsce Dzień Chłopaka obchodzony jest 30 września, a jego celebracja trwa już od ponad 20 lat. Święto przyjęło się szczególnie w szkołach, gdzie dzieci i młodzież mają okazję, aby obdarowywać swoich kolegów drobnymi upominkami. Wcale nas to nie dziwi, ponieważ doskonale rozumiemy, że każda okazja jest dobra, aby podarować i otrzymać prezent! Istotne jest zaś, aby w kwestii upominków i rosnącego konsumpcjonizmu kierować się zdrowym rozsądkiem. Przemyślane, dobrane do wieku oraz potrzeb rozwojowych podarunki to gwarancja, że nasz zakup nie pójdzie w zapomnienie i nie straci na zainteresowaniu obdarowywanego. 

Nauka i zabawa w jednym

Produkowane przez nas zabawki to coś więcej niż zwykła rozrywka – to narzędzia, które pomagają chłopcom rozwijać swoje pasje i zainteresowania. MGA Poland oferuje szeroką gamę produktów, które angażują do kreatywnej zabawy dzieci w każdym wieku. Nasze propozycje zachęcają do różnorodnych aktywności, pobudzając przy tym wyobraźnię i pozwalając na wyrażanie siebie – komentuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland. Zabawki świetnie sprawdzą się na prezent i trafią we wszystkie gusta – od kreatywnych zestawów konstrukcyjnych, po interaktywne zabawki, które inspirują do odkrywania nowych zainteresowań - dodaje.

Zabawki, które bawią i uczą

Dobrym przykładem takiej zabawki jest łazik kosmiczny od Little Tikes umożliwiający przeżywanie niesamowitych przygód poprzez odkrywanie i badanie otoczenia. Pojazd posiada wbudowany mikroskop z trzykrotnym powiększeniem i wyjmowanym szkiełkiem, a także wbudowany dźwig magnetyczny oraz odłączany chwytak. Zabawki z serii Big Adventures to idealne propozycje na rozwój zdolności manualnych dziecka, ale także naukę – widzenie świata z innej perspektywy może okazać się interesujące nie tylko dla dzieci, ale i rodziców.

Dla kolekcjonerów – pasja i wyzwanie dla starszych chłopców

Produktami na które warto zwrócić uwagę w tej kategorii, są zabawki z linii Miniverse – to idealna propozycja dla chłopców, którzy lubią angażujące wyzwania i kreatywną zabawę. Każdy zestaw daje możliwość samodzielnego tworzenia miniaturowych scen, co sprawia, że zabawa jest nie tylko wciągająca, ale uczy również cierpliwości i dbałości o szczegóły.

Miniverse oferuje także szeroki wachlarz kolekcji i możliwości wyboru – produkt dostępny jest w seriach takich jak: Make It Mini Food, Make It Mini Lifestyle, Harry Potter czy Władca Pierścieni, dzięki czemu mamy pewność radości i zaangażowania w zabawę nawet dorosłych chłopców. Warto dodać, że Miniverse to produkty kolekcjonerskie, które swoim wykonaniem zachwycą nawet najbardziej wymagających użytkowników.

Prezent z okazji Dnia Chłopaka powinien rozwijać, uczyć i bawić, jednocześnie zachęcając do twórczej zabawy i odkrywania nowych możliwości. Niezależnie od wieku, każdy chłopiec zasługuje na chwilę odpoczynku, zabawy i radości… szczególnie w dniu swojego święta! 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy! Biuro prasowe
2024-09-26 | 18:00

Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!

Nowe badanie Play Well Grupy LEGO na Polskę dowodzi, że jedna na pięć rodzin (17%) nigdy nie bawi się razem[1], mimo że aż 83% rodziców rozumie, jak ważna jest zabawa dla rodzinnego
Dziecko Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata? – opowieści o pozytywnym ojcostwie
2024-09-24 | 15:05

Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie

Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10
Dziecko Rewolucja w edukacji - konferencja Zareggiuj Się by BLISKO
2024-09-23 | 16:20

Rewolucja w edukacji - konferencja Zareggiuj Się by BLISKO

Edukacja wciąż tkwi w schematach z XIX wieku, podczas gdy współczesny świat, napędzany przez rewolucję AI, stawia przed nami zupełnie nowe wyzwania. Już od żłobków i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.