Komunikaty PR

Kasia Sokołowska w nowej odsłonie kampanii Samsung AirDresser

2021-10-27  |  12:00
Biuro prasowe

Popularna reżyserka pokazów mody w Polsce Kasia Sokołowska kontynuuje współpracę z Samsung pozostając ambasadorką szafy odświeżającej AirDresser. W nowej odsłonie kampanii marka promuje również wchodzący na rynek model Samsung AirDresser AI, który oferuje użytkownikom bardziej intuicyjną obsługę i większą przestrzeń.

Perfekcyjny styl na wyciągnięcie ręki

Tempo życia Kasi Sokołowskiej wyznaczają liczne nagrania programów telewizyjnych, sesje zdjęciowe, pokazy, spotkania biznesowe oraz częste podróże. Większość wydarzeń planowanych jest z wyprzedzeniem, ale część z nich – ze względu na specyfikę branży – wynika niespodziewanie. Każda z zawodowych sytuacji wymaga nienagannej stylizacji, dostosowanej do okoliczności oraz podkreślającej profesjonalny wizerunek reżyserki największych pokazów mody w Polsce.

Znana ze swojego perfekcjonizmu Kasia Sokołowska wie jak zestawiać ze sobą różnorodne tkaniny, kolory oraz style, aby zawsze zachwycać wyglądem. Wysokiej jakości ubrania wymagają jednak odpowiedniej pielęgnacji, dzięki której zachowają swój kolor, strukturę i kształt. Delikatne sukienki, płaszcze oraz garnitury, charakterystyczne dla stylu Kasi Sokołowskiej, to takie elementy garderoby, które zwykle oddajemy do pralni. Dzięki szafie parowej Samsung AirDresser AI nie musi tak być.

– AirDresser zmienił moje podejście do zarządzania garderobą, której niezawodność jest czymś niezwykle ważnym w mojej codziennej pracy, ale także do zarządzania czasem. Częste zmiany stylizacji to dla mnie wyzwanie nie tylko pod kątem odpowiedniego zestawiania ze sobą ubrań i dodatków, ale i planowania. Wiele ubrań wymaga regularnego, a przy tym delikatnego i bezpiecznego odświeżania, jednak każdorazowe oddawanie ich do pralni jest po prostu bardzo czasochłonne. Dzięki parowej szafie odświeżającej AirDresser moje ulubione ubrania, w tym także puchowe kurtki czy kaszmirowe swetry, są w zasięgu ręki – odświeżone i wygładzone – zawsze, gdy tego potrzebuję. Cieszę się na kontynuację kampanii, tym bardziej że nowy Samsung AirDresser AI oferuje jeszcze więcej możliwości – mówi Kasia Sokołowska.

Nowy design – jeszcze więcej miejsca na ubrania

Szafę Samsung AirDresser AI cechuje minimalistyczny design uzupełniony smukłym interfejsem z przyciskami, które ułatwiają wybieranie ustawień i opcji. W nowej wersji wyświetlacz został umieszczony na bocznym panelu, dzięki czemu gładka powierzchnia frontowa pełni w pomieszczeniu rolę lustra. Obsługa szafy odświeżającej ubrania Samsung AirDresser AI jest prosta i intuicyjna, a sterowanie może odbywać się także zdalnie za pomocą aplikacji SmartThings*, która doradza właściwe procedury pielęgnacyjne w oparciu o wybrany materiał i rodzaj odzieży.

 

Ubrania umieszczone w szafie Samsung AirDresser AI poddane zostają czterem procesom. Silny strumień powietrza usuwa pyłki i kurz owiewając ubrania od środka i na zewnątrz. Technologia JetSteam wygładza zagniecenia oraz skutecznie eliminuje wirusy, bakterie, alergeny i inne zarazki**. Lampa UV w połączeniu z filtrem ceramicznym, skutecznie pozbywają się nieprzyjemnych zapachów***. Na koniec następuje suszenie w niskiej temperaturze pomagające przywrócić włóknom ich naturalną strukturę.

 

Szafa odświeżająca Samsung AirDresser AI występuje w dwóch rozmiarach: węższym, w którym mieszczą się 3 wieszaki na ubrania (wymiary: 445 x 1850 x 632 mm) i szerszym, mogącym pomieścić aż 5 wieszaków (wymiary: 595 x 1960 x 632 mm). Większy model posiada specjalną przestrzeń o wysokości 143 centymetrów, aby zmieścić przedmioty do 20 centymetrów dłuższe niż w pozostałej części szafy, dzięki czemu z łatwością można odświeżać w nim sukienki i spódnice maxi, czy modne w tym sezonie spodnie typu dzwony lub palazzo.

 

Kasia Sokołowska będzie dzielić się wrażeniami z użytkowania szafy odświeżającej Samsung AirDresser ze swoimi obserwatorami na Instagramie. Czekajcie na inspirujące posty i ciekawe InstaStories. Relacje pojawią się także w mediach społecznościowych Samsung.

 

 

* Dostępne na urządzeniach z systemem operacyjnym Android od wersji 7.0 oraz iOS od wersji 10.0. Wymagane połączenie z Wi-Fi oraz aktywne konto Samsung Account.

** Eliminuje: do 1) 99,9% trzech typów wirusów (Adenowirus, Wirus grypy i Herpeswirusy) na podstawie badań przeprowadzonych przez Laboratorium Szkoły Farmakologii Uniwersytetu Koreańskiego; program Sanitize 2) do 99,9% dwóch typów bakterii (E.coli i S.aureus); program Sanitize 3) do 99% gazów powodujących nieprzyjemny zapach (kwas izowalerianowy: pot; 4-etylopirydyna: tytoń, aldehyd walerianowy: żywność, np. grillowane mięso oraz tetrachloroetylen: pranie chemiczne) na podstawie badań przeprowadzonych przez Intertek, program Normal 4) do 99% substancji szkodliwych (Perchloroetylen) – na podstawie badań przeprowadzonych przez Intertek; program Normal 5) do 99% roztoczy kurzu domowego, na podstawie badań przeprowadzonych przez Intertek oraz testów w ramach certyfikacji BAF, program Sanitize.

*** Zweryfikowane przez Intertek. Eliminuje do 99% kwasu izo-walerowego: pot, 4-etenylopirydyna: tytoń, aldehyd walera: zapach pieczonego mięsa i tetrachloroetylen: czyszczenie chemiczne. Badanie kwasu izo-waleriowego i 4-etenylopirydyny na podstawie normy KS K0891. Wyniki mogą się różnić w zależności od rzeczywistych warunków użytkowania.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Jak poprawić swoje bezpieczeństwo w Internecie? Biuro prasowe
2024-10-30 | 01:00

Jak poprawić swoje bezpieczeństwo w Internecie?

Każdego roku w październiku rządy, organizacje sektora publicznego i przedsiębiorstwa na całym świecie organizują wydarzenia i kampanie, których celem jest edukowanie i podnoszenie
IT i technologie Druk personalizowany: klucz do budowania wyjątkowych doświadczeń klientów
2024-10-29 | 01:00

Druk personalizowany: klucz do budowania wyjątkowych doświadczeń klientów

W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie komunikacja zdominowana jest przez cyfrowe treści, personalizacja staje się kluczowym narzędziem, wyróżniającym marki na tle konkurencji. W
IT i technologie melt museum prezentuje najnowszą instalację „FAKE.EXE”
2024-10-25 | 12:00

melt museum prezentuje najnowszą instalację „FAKE.EXE”

Witamy w świecie technologii fałszu, w którym kłamstwo nigdy nie było tak łatwe do stworzenia. I tak trudne do wykrycia. melt museum prezentuje swoją najnowszą instalację

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.