Każdy może wesprzeć cel 32. Finału WOŚP kupując w Lidl Polska!
Od 11 grudnia, sklepy Lidl Polska oferują klientom możliwość zaangażowania się w szczytny cel podczas zakupów. W ramach trwającej już 15 lat współpracy z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (WOŚP), Lidl Polska wprowadził do swojej oferty wiele wyjątkowych gadżetów z logotypem 32. Finału WOŚP. Wśród propozycji znajdziemy m.in. maty do jogi, butelki, bidony oraz dzbanki marki Dafi, dostępne wyłącznie w sklepach sieci. Zysk ze sprzedaży tych produktów będzie wspierać cel 32. Finału WOŚP – zakup urządzeń dla oddziałów pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych.
W asortymencie sklepów Lidl Polska już od 11 grudnia można kupić różnorodne gadżety, takie jak koszulki damskie i męskie, skarpetki, materiałowe torby oraz praktyczne akcesoria, m.in. kubki, długopisy, kalendarze na nowy rok i magnesy na lodówkę – wszystko ozdobione okolicznościowymi grafikami nawiązującymi do 32. Finału WOŚP. Dodatkowo, wyłącznie w sklepach Lidl Polska znalazła się specjalna oferta: lunchboxy, maty do jogi oraz butelki, bidony i dzbanki marki Dafi, powstałe w związku z tegorocznym Finałem WOŚP.
Dla najmłodszych entuzjastów WOŚP, sieć przygotowała wyjątkową ofertę wspierającą rozwój dziecka: edukacyjne puzzle Czuczu, ekologiczne gry Muduko, eko-klocki oraz workoplecaki z finałowymi grafikami. W ten sposób Lidl Polska pragnie zaprosić zarówno dzieci, jak i dorosłych, do wsparcia i promocji tej ważnej inicjatywy.
Dodatkowo, od stycznia, do oferty produktowej dołączyły smaczne i pożywne musli One Day More w trzech smakach: z mieszanką truskawek, czekolady mlecznej i czerwonej porzeczki, musli proteinowe z chrupkami grochowymi, orzeszkami ziemnymi i bananami oraz odpornościowe z truskawkami i czarnymi porzeczkami. Każdy rodzaj wyróżnia kolorowa szata graficzna z logo 32. Finału WOŚP, dlatego można je łatwo znaleźć na sklepowych półkach w Lidl.
Produkty te dostępne są w sieci sklepów Lidl Polska, a uzyskane środki z ich sprzedaży zostaną przeznaczone na cel tegorocznego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.