Komunikaty PR

Kibicuj jak Adam Małysz z Bankiem Pocztowym

2021-06-17  |  15:20
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Michalski
ITBC Communication

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
michal_michalski|itbc.pl| |michal_michalski|itbc.pl
+48 602 789 188
www.itbcgroup.pl

Już można wziąć udział w konkursie „Kibicuj jak Mistrz”, który promuje wieloletni ambasador Banku Pocztowego - Adam Małysz. Wystarczy zrobić zdjęcie pokazujące w jaki sposób kibicujemy ulubionej drużynie i zgłosić je za pomocą formularza online, który jest dostępny na stronie www Banku Pocztowego. Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wyłoni 306 szczęśliwców, którzy staną na podium i otrzymają cenne nagrody, takie jak konsole Play Station 5 czy vouchery do sklepów sportowych. Najlepsze prace wybierze jury z udziałem m.in. Adama Małysza.

Z okazji trwających właśnie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Bank Pocztowy przygotował konkurs „Kibicuj jak Mistrz”. Aby wziąć w nim udział wystarczy uwiecznić to w jaki sposób kibicujemy swojej ulubionej drużynie – w domu na kanapie czy na świeżym powietrzu, ze znajomymi bądź w rodzinnym gronie, a może zupełnie inaczej - w okolicznościach zupełnie nie kojarzących się z kibicowaniem. Zdjęcia należy następnie przesłać za pomocą specjalnego formularza online. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy – zarówno Klienci Banku, jak i osoby, które nie posiadają jeszcze konta w Banku Pocztowym.

- Kibicowanie to jeden z najważniejszych elementów sportu. Dlatego bardzo się cieszę, że kibice powoli wracają na stadiony, gdzie toczy się sportowa rywalizacja. Obecność kibiców jest dla zawodników najważniejsza i często może zadecydować o zwycięstwie. Ja każdy mecz polskiej reprezentacji obejrzę z rodziną i znajomymi. Jak zwykle będą to ogromne emocje. Trzymajmy kciuki , kibicujmy  mówi Adam Małysz, Ambasador marki Banku Pocztowego.

Turnieje takie jak Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej łączą nas, Polaków. W tym roku kibicowanie jest wyjątkowe – Mistrzostwa to pierwsze od dłuższego czasu wydarzenie, które możemy świętować wspólnie, niemal tak jak kiedyś. Po długim okresie społecznego lockdownu, strachu wywołanego pandemią, kibicowanie - to w większym gronie czy na świeżym powietrzu, będzie zupełnie nowym doświadczeniem. Bank Pocztowy to instytucja promująca poczucie naszej, szeroko rozumianej, wspólnoty, dlatego zależy nam bardzo by wspólnie z naszym ambasadorem Adamem Małyszem zachęcić wszystkich do dzielenia się radością jaka wynika
z przeżywania sportowych emocji. A wyborze najlepszego zdjęcia weźmie udział między innymi właśnie ten, który wie jak wygrywać - Adam Małysz –
mówi Mariusz Gorzeń, dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.

Spośród nadesłanych w konkursie zgłoszeń jury wyłoni zwycięzców. Autorzy trzech najciekawszych prac otrzymają zestawy składające się z konsoli Play Station 5, gry FIFA 21 oraz piłki Adidas Tiro League, a kolejni trzej szczęśliwcy zgarną vouchery do sklepów sportowych Decathlon, każdy o wartości 1000 złotych. Dodatkowo w konkursie zostanie przyznanych 300 piłek Adidas.

Twarzą konkursu jest wieloletni ambasador Banku Pocztowego, utytułowany skoczek narciarski, Adam Małysz. Zdjęcia przedstawiające sportowca kibicującego swoim ulubionym drużynom będą regularnie pojawiać się na profilach Baku Pocztowego w mediach społecznościowych, tak by zachęcić do uczestnictwa w Konkursie.

Konkurs „Kibicuj jak Mistrz” potrwa do 12.07.2021 r.  Więcej informacji oraz regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.kibicujjakmistrz.pl.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ITBC Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Porusz swój umysł z ASICS Biuro prasowe
2024-09-25 | 10:00

Porusz swój umysł z ASICS

Już 1 października 2024 roku o godz. 18:00 w sklepie Sportano przy ul. Malborskiej 45 w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie inaugurujące kampanię "Style gry w sportach halowych
Sport Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec
2024-09-25 | 08:50

Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec

Poniedziałek, 30 września będzie ostatnim dniem, aby ukończyć wyzwanie sportowe na rzecz dzieci chorych na nowotwory - wspólnie musimy osiągnąć nasz cel, czyli zebrać 2
Sport Chcę być triathlonistą – jak zacząć przygodę z tym sportem?
2024-09-24 | 11:00

Chcę być triathlonistą – jak zacząć przygodę z tym sportem?

W stolicy Wielkopolski w kolebce polskiego triathlonu odbyły się niedawno kolejne z cyklu zawody Enea IRONMAN 70.3 Poznań. Są to nie tylko zawody, to przede wszystkim styl życia. Jednym z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.