Kino przyjazne psim przyjaciołom
iPublicity
Saturna 9
05-509 Józefosław
edyta.bach|ipublicity.pl| |edyta.bach|ipublicity.pl
501232302
www.ipublicity.pl
KinoGram nowe, tętniące życiem miejsce kultury i butikowe, najbardziej ekskluzywne kino, prawdopodobnie jako jedyne w Warszawie otworzyło swoje podwoje dla psów. Na wybrane seanse można tutaj przyjść ze swoim ulubieńcem. Psy są tutaj mile widziane, nie ma też ograniczeń co do ich wielkości.
Dla czworonożnych przyjaciół na wybranych seansach czekać będą pierwsze rzędy. Seanse dla właścicieli psów są dostępne codziennie o różnych porach, choć raczej nie są to seanse o późnych godzinach, kiedy w kinie jest więcej widzów. Na specjalnych seansach, dla komfortu psa, dźwięk jest ustawiony ciszej niż zwykle, nie są w tej opcji wyświetlane filmy z dźwiękiem w systemie Dolby Atmos (byłoby to zbyt głośnie dla naszych pupili).
Trzeba też wiedzieć, że opiekunowie odpowiadają za swoje psy i ewentualne szkody przez nie wyrządzone. Jeśli pies nie jest szczęśliwy w kinie i coś mu przeszkadza, lepiej go wyprowadzić z sali.
Bilety do KinoGram na seanse oznaczone ikonką pieska można zakupić w aplikacji mobilnej Fabryka Norblina dostępnej w App Store oraz Google Play oraz na stronie www.bilety.kinogram.pl
***
Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks, którego inwestorem jest Grupa Capital Park. To ponad 65 tys. mkw. powierzchni, którą zajmą biura, koncepty rozrywkowe, kulturalne, gastronomiczne, usługowe i handlowe. Jednym
z pierwszych najemców, który już niebawem udostępni swoją przestrzeń klientom, jest BioBazar – pierwszy w Polsce targ oferujący wyłącznie ekologiczne produkty. Kultura i rozrywka będą głównymi wyróżnikami tego miejsca – otwarte zostaną tu m.in. Muzeum Apple, pierwsza w Polsce w pełni cyfrowa galeria sztuki – ART BOX Experience i Piano Bar
z muzyką na żywo. Ponad 200-letnią historię tego terenu opowie Muzeum Fabryki Norblina – otwarte, nowoczesne
i multimedialne, zorganizowane w cztery tematyczne ścieżki zwiedzania. Miejsce znajdzie tu również wyjątkowa oferta gastronomiczna. W pięciu zabytkowych halach będzie działał foodhall z 23 punktami oferującymi kuchnię z różnych stron świata, a także kawiarnie i restauracje w historycznych uliczkach. Fabryka Norblina to także miejsce przyjazne sztuce i artystom, m.in. dzięki powołanej Fundacji Fabryki Norblina.

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.