Komunikaty PR

Klarna głównym sponsorem Legia Ladies w 2024 r.

2024-03-05  |  15:00
Biuro prasowe

Klarna głównym sponsorem Legia Ladies w 2024 r.   

 

  • Klarna kontynuuje współpracę z drużyną Legią Ladies jako główny sponsor w sezonie 2023/2024. 

  • Legia Ladies  zadebiutowała w Orlen 1 Lidze Kobiet. Dzięki wsparciu Klarny, zawodniczki przygotowywały się do startu w takim samym standardzie, jak męska drużyna Legii Warszawa. 

Warszawa, 4 marca 2024 rok – Przy okazji rozpoczęcia rundy wiosennej Orlen 1 Liga Kobiet, Klarna, globalna sieć płatności i zakupów wspierana przez sztuczną inteligencję, ogłasza kontynuację współpracy z Legią Ladies. Fintech pozostaje głównym sponsorem zespołu w sezonie 2023/2024. 

Legia Ladies, która rozpoczęła rundę wiosenną jako pierwszoligowy klub. W obiegły weekend, 3 marca warszawska drużyna zmierzyła się z zawodniczkami Lecha Poznań, debiutując tym samym w Orlen 1 Liga Kobiet. Piłkarki nie tylko miały okazję po raz pierwszy zaprezentować się w nowych, kobiecych strojach, ale także pokazały, że są gotowe walczyć o najwyższe cele.  

Rozwój klubu nie byłby możliwy bez wsparcia sponsoringowego ze strony Klarny, globalnej sieci płatności wspieranej przez sztuczną inteligencję. Zawodniczki do rundy wiosennej przygotowywały się w Legia Training Center w Książenicach, gdzie dzięki współpracy z Klarną trenowały w tych samych warunkach, co męska drużyna Legii Warszawa. Dodatkowo, Bartosz Bibrowicz – szef sztabu medyczno-motorycznego – dostosował ich plan treningowy do specyfiki żeńskiego organizmu, uwzględniając m.in. cykl menstruacyjny. Sponsoring pozwolił też drużynie na zatrudnienie nowych utalentowanych zawodniczek, które dodatkowo mają wzmocnić zespół i przyczynić się do jego dalszych sukcesów.    

 „Współpraca z Klarną sprawiła, że Legia Ladies zyskała nową dynamikę. Cieszymy się, że na naszych strojach znalazło się logo partnera, który jest zainteresowany stałym rozwojem kobiecej piłki i chce w nią inwestować. Nieustannie chcemy podnosić jakość sportową. Zależy nam na popularyzacji piłki i budowaniu wyjątkowej społeczności wokół kobiecego futbolu. Naszym celem jest też pokazywanie siły kobiet w sporcie i przełamywanie barier. Pasja, jakość, rozwój – sądzę, że te wartości nieodmiennie łączą nas i Klarnę. Dlatego przedłużenie naszej współpracy to naturalny krok” – mówi Amanda Moura-Pietrzak, Dyrektor Operacyjny Legia Ladies 

“To, co wyróżnia Klarnę, to przełomowe, trochę rewolucyjne DNA i poszukiwanie partnerów, z którymi łączy nas ta sama mentalność – ciągłe podważanie statusu „quo”. Swoimi działaniami staramy się spełnić obietnicę poprawy wrażeń kibiców poprzez priorytetowe traktowanie współpracy z markami, które z natury podzielają nasze zaangażowanie w oferowanie czegoś ekstra – od innowacyjnych technologii po pozytywny wpływ na kulturę i społeczeństwo. Taka właśnie jest Legia Ladies – odważnie promuje ideę równości w sporcie, pokazując, że kobiety mają do zaoferowania tak samo wiele jak mężczyźni. Ogromnie cieszę się, że możemy jej w tym pomagać” – mówi Łukasz Dwulit, Head of Klarna CEE.  

Klarnę i Legię łączą także cele biznesowe. Od półtora roku płatności „Zapłać za 30 dni” od Klarny dostępne są na oficjalnej stronie z biletami Legii Warszawa oraz w fanstore Legii. Wspólnie z klubem, szwedzki fintech chce sprawić, by doświadczenia z oglądania meczu na żywo, stały się bardziej dostępne dla większej grupy osób. To pozwala fanom aktywnie uczestniczyć w życiu zespołu i wspierać go w trakcie ligowych rozgrywek. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.