KLORANE OLEJEK PRZECIW ROZSTĘPOM ZAPOBIEGANIE I KOREKCJA od 1 trymestru ciąży
PR
............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/
Pierwszy produkt "4w1" na rynku. Odpowiedni od 1 trymestru ciąży i dla kobiet karmiących piersią.
Przyszłe mamy myśląc o pielęgnacji ciała za główny cel stawiają zapobieganie rozstępom, dlatego Laboratoria Klorane opracowały olejek o udowodnionej w badaniach klinicznych skuteczności, który zapobiega pojawianiu się rozstępów, pomaga poprawić te, które już są i łagodzi wszystkie problemy skórne związane z ciążą: suchość, ucisk i swędzenie. Naturalny produkt do pielęgnacji skóry łączący skuteczność, łatwość użycia i bezpieczeństwo. Bez zapominania o zmysłowej atrakcyjności - coś, co jest bliskie sercu Klorane.
Dzięki wielopozycyjnemu sprayowi produkt jest szybko i bardzo łatwo rozprowadzany na i pod brzuchem, na piersiach i udach. Konsystencja jest nie-kleista nie-lepiąca, doskonale się wchłania. Kwiatowa nuta zapachowa zmienia codzienną rutynę w chwile wyjątkowej przyjemności. Dla odżywienia i miękkiej skóry zastosowano bogate w kwasy omega-6 olej z krokosza i olej z wiesiołka. Olej lniany, źródło omega-3, pomaga skorygować nowo powstałe rozstępy. Ich działanie wspiera Witamina E - silny przeciwutleniacz, który chroni komórki. Olejek: odżywia skórę, zapobiega pojawianiu się rozstępów, pomaga korygować nowe rozstępy i łagodzi uczucie. Formuła złożona z najbardziej podstawowych w 98% naturalnych składników, aby przyszłe mamy mogły ją stosować bez żadnych obaw, od samych początków ciąży. Olejek dostępny w aptekach i sklepie internetowym https://www.dermo-cosmeshop.pl

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.