Komunikaty PR

KLORANE szampon suchy na bazie ekstraktu z pokrzywy

2020-04-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
**
PR

............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/

Wprowadzenie na rynek w 1971 r. przez francuskie Laboratorium KLORANE pierwszego suchego szamponu oznaczało prawdziwą rewolucję. Z myślą o potrzebach aktywnych kobiet stworzyli produkt, który gwarantuje natychmiastowy efekt oczyszczonych włosów, bez konieczności ich mycia i suszenia. Co 9 sekund sprzedaje się na świecie suchy szampon Klorane.

Seria z pokrzywą jest specjalnie dedykowana włosom przetłuszczającym się. Pokrzywa została wybrana ze względu na bogactwo skopoleptyny, związku policyklicznego, wykazującego właściwości regulujące wydzielanie sebum. Głęboko oczyszcza tłustą skórę głowy, pozostawiając ją czystą i świeżą w ciągu kilku minut.

Szampon suchy na bazie ekstraktu z pokrzywy + wersja dla włosów ciemnych.

Oczyszczone włosy, bez konieczności mycia i suszenia. Suchy szampon pomaga również dodaje objętości. Efekt: czyste, nietłuste włosy bez nadmiaru sebum, objętość i perfecyjne dopasowanie koloru.

Unikalne połączenie składników aktywnych: 3 wysokochłonne pudry naturalnego pochodzenia:

1) krzemionka minerał, strukturą przypominający gąbkę, przez co wykazuje dużą chłonność.

2) skrobia kukurydziana i ryżowa  -  pokrewieństwo z lipidami powoduje bardzo dużą chłonność, a dzięki odmiennym gęstościom zapewniają optymalny rozkład formuły i ułatwiają jej usuwanie.

3) beta cyklodekstryna - cząsteczka cukru, zapewniająca wielką moc odtłuszczającą, która usuwa nadmiar sebum.

Jeśli preferujesz kosmetyki na bazie roślinnej, które są efektywne, a zarazem nieszkodliwe dla środowiska, marka Klorane na pewno cię usatysfakcjonuje.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.