Komunikaty PR

Kobiece przyjemne z pożytecznym

2024-03-07  |  17:35
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Zbadasz stan swojej skóry i włosów, zdobędziesz bezpłatny zestaw kosmetyków, a do tego dodatkowe doładowanie na karcie podarunkowej. Tak Magnolia Park świętuje Dzień Kobiet.

Karta podarunkowa to idealny prezent dla kogoś bliskiego, ale nie tylko. – Wierzymy, że warto robić prezenty także samemu sobie. Dlatego zachęcamy do udziału w akcji z kartami podarunkowymi i sprezentowania sobie karty z dodatkowym doładowaniem – mówi Marta Kocik z Multi Poland, p.o. dyrektorka centrum Magnolia Park.

Karta podarunkowa: jak dostać prezent?

Akcja trwa od dziś do soboty. Wystarczy pojawić się w Punkcie Informacyjnym Magnolia Park i kupić kartę podarunkową o wartości 100 zł. W zamian za to otrzymamy kartę z dodatkowym doładowaniem w wysokości 20 zł. Karta jest ważna przez 12 miesięcy od daty zakupu i można z niej skorzystać w większości sklepów i punktów usługowych centrum. W ramach tej promocji jedna osoba może kupić maksymalnie 3 karty. Punkt Informacyjny jest otwarty od 9:00 do 21:00.

Konsultacje trychologiczne i onkologiczne

Warto też zajrzeć na specjalnie przygotowane stoisko marki Douglas, na którym do soboty trwa akcja Women’s Day. To połączenie zakupów z możliwością zrobienia czegoś dobrego dla siebie. Od 10:00 do 20:00 każda osoba odwiedzająca stoisko może skorzystać z bezpłatnych konsultacji z trychologiem, przeanalizować 19 parametrów skóry, a w piątek i sobotę zbadać znamiona. Badania przeprowadzą onkolodzy i trycholodzy, którzy czekać będą na stanowiskach na placu przy salonie Empik.

 

Zestaw kosmetyków za darmo

To nie koniec niespodzianek od Magnolia Park. Klienci, którzy w najbliższą sobotę w sklepach i na stoiskach Magnolia Park zrobią zakupy za kwotę 250 złotych (na jednym paragonie), zupełnie za darmo otrzymają zestaw kosmetyków z serii Home Spa od marki Douglas. Stoisko do odbioru nagród będzie dostępne od godziny 10:00 do 20:00 na placu przy salonie Empik.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.