Komunikaty PR

Kobiety zaskoczone jakością kosmetyków Avon

2022-04-28  |  01:00
Biuro prasowe

Avon zaprosił do testowania w ciemno 10 Polek, które nigdy wcześniej nie używały produktów tej marki. Podczas badania miały okazję poznać trzy kultowe produkty Avon: szminkę Ultramatową, serum do twarzy Anew z Protinolem oraz perfumy Attraction Dla Niej. Na koniec uczestniczki testów musiały dopasować produkty do półki cenowej. Każda z nich była przekonana, że testuje kosmetyki droższych marek!

Ultramatowa szminka dzięki zawartości olejku z awokado gwarantuje długotrwałe nawilżenie oraz uczucie wyjątkowego komfortu bez wysuszenia. Uczestniczki testów doceniły ją za intensywność koloru, miękkość oraz łatwość aplikacji. Kierując się jego jakością, wyceniły go na dużo droższy niż jest w rzeczywistości.

Perfumy Attraction dla Niej kobiety odebrały jako przyjemne, otulające i delikatne. W tym wyjątkowo trwałym zapachu znajdziemy nuty jeżyn, orchidei, piżma oraz ambry. W ocenie uczestniczek był to produkt zdecydowanie z wyższej półki i został wyceniony na 250 zł, a nawet 400 zł!

Trzecim testowanym kosmetykiem było serum do twarzy z linii Anew. Jego formuła zawiera opatentowany Protinol™, który stymuluje dwa typy kolagenu odpowiedzialne za utrzymanie młodzieńczego wyglądu skóry. Uczestniczki testów doceniły serum za przyjemny zapach, szybko wchłaniającą się konsystencję oraz aksamitność, jaką pozostawia na skórze. Zdecydowanie opisały ten produkt jako ten „z wyższej półki”.

Testy w ciemno potwierdziły, że kosmetyki Avon zaskakują wyjątkową jakością, którą doceniają Polki. W badaniu wzięła udział także influencerka Maja Kołodziejczyk (@pukkalifestyle), która będzie także wspierać kampanię #szokalejakosc na swoich social mediach.

Video z wynikami testów można obejrzeć na stronie: www.avon.pl/szokalejakosc.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.