Kolejne nowości od Sandry Kubickiej w sieci Kontigo
Martyna Dziopak
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Znana modelka Sandra Kubicka stworzyła przy współpracy z siecią sklepów kosmetycznych Kontigo autorskie perfumy All Day i All Night. Rok po premierze swojej marki Kubicka wzbogaciła ją o nowość – mgiełkę zapachową ze złotymi drobinkami All Night. Do końca lipca w Kontigo trwa także wielkie testowanie All Day / All Night, w ramach którego na całą markę obowiązują specjalne promocje.
All Day / All Night to marka zapachowa stworzona przez Sandrę Kubicką wraz z ekspertami sieci Kontigo. Zapachy na dzień i na noc zostały zaprojektowane z myślą o współczesnych kobietach, a za inspirację do kosmetyków posłużyły kontrastujące idde i definicje kobiecości oraz kobiecej natury. Markę promuje hasło „Zdobywam dzień, uwodzę noc”, a same zapachy są odzwierciedleniem z jednej strony delikatnej i romantycznej, a z drugiej silnej i sensualnej osobowości Sandry Kubickiej.
Mgiełka zapachowa All Night dla nowoczesnych, niezależnych kobiet
Jak dotąd w linii zapachowej Sandry Kubickiej znalazła się woda perfumowana All Day, urzekająca głębią eleganckiego zapachu wanilii połączonego z aromatem nut owocowych, paczuli i drzewa sandałowego. Jej uzupełnieniem jest mgiełka zapachowa na dzień. W ofercie marki znajduje się także woda perfumowana na noc All Night z magnetyczną kompozycją kwiatowo-orientalną i wyraźnym akcentem wanilii, jaśminu i pieprzu oraz dodatkiem płatków złota. W lipcu na półkach Kontigo pojawiła się nowość – mgiełka All Night ze złotymi drobinkami, która poza kuszącym zapachem owoców, jaśminu i drzewa sandałowego, nadaje skórze błyszczące wykończenie.
- Mgiełka zapachowa All Night jest idealnym dopełnieniem uwielbianej przez nasze klientki marki All Day / All Night. To propozycja dla nowoczesnej i niezależnej kobiety, która wie, czego pragnie i gloryfikuje swoją seksualność. To również idealny produkt na letnie, upalne i romantyczne wieczory, podczas których perfumy są dla wielu z nas zbyt „ciężkim” kosmetykiem – mówi Magdalena Dąbrowska, menadżerka ds. marketingu w Kontigo.
Wielkie testowanie All Day / All Night w sieci Kontigo
Z okazji 1. urodzin marki All Day / All Night by Sandra Kubicka sieć Kontigo przygotowała niespodzianki dla miłośniczek zapachów stworzonych przy współpracy z modelką. Do końca lipca w Kontigo trwa akcja wielkiego testowania, w ramach której na całą markę All Day / All Night obowiązuje promocja -20 proc., a dodatkowo za 1 gr można dokupić próbkę drugiego zapachu. To więc dobry moment, by wypróbować zapachy opracowane przez Kubicką i dać się uwieść dwóm odsłonom kobiecości.
Nowa mgiełka zapachowa All Night jest dostępna wyłącznie w sieci sklepów kosmetycznych Kontigo. W serii All Day / All Night są także dostępne wody perfumowane w objętościach 30 i 50 ml, a także mgiełka All Day.
Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.
Wiosenna moc mgiełek do włosów
Jak zadbać o włosy zgodnie z ich potrzebami?
Make-up no make-up trendem wiosny
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Artur Barciś: Często sąsiedzi nic o sobie nie wiedzą. Mój spektakl „Barabuum!” prowokuje do tego, żeby się poznać i podzielić swoimi skrytymi pragnieniami
– „Barabuum!” to dramat psychologiczny, farsa i komedia romantyczna w jednym – tak o swoim najnowszym spektaklu mówi reżyser. Artur Barciś zabiera widzów w emocjonalną i zwariowaną podróż przez małżeńskie życie dwóch par. Ich z pozoru normalne relacje zostają zaburzone podczas pewnego wieczoru w nowoczesnym mieszkaniu. Nieoczekiwane odkrycie zmienia sąsiedzkie i małżeńskie stosunki w arenę emocji, konfrontacji i głęboko skrywanych uczuć. Twórcy mają nadzieję, że ta sztuka pozwoli widzom spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy nie tylko na życie bohaterów, ale i na swoje własne.
Muzyka
Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna
Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.
Farmacja
Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych
Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.