Komunikaty PR

Kolejne nowości od Sandry Kubickiej w sieci Kontigo

2021-07-31  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl

Znana modelka Sandra Kubicka stworzyła przy współpracy z siecią sklepów kosmetycznych Kontigo autorskie perfumy All Day i All Night. Rok po premierze swojej marki Kubicka wzbogaciła ją o nowość – mgiełkę zapachową ze złotymi drobinkami All Night. Do końca lipca w Kontigo trwa także wielkie testowanie All Day / All Night, w ramach którego na całą markę obowiązują specjalne promocje.

All Day / All Night to marka zapachowa stworzona przez Sandrę Kubicką wraz z ekspertami sieci Kontigo. Zapachy na dzień i na noc zostały zaprojektowane z myślą o współczesnych kobietach, a za inspirację do kosmetyków posłużyły kontrastujące idde i definicje kobiecości oraz kobiecej natury. Markę promuje hasło „Zdobywam dzień, uwodzę noc”, a same zapachy są odzwierciedleniem z jednej strony delikatnej i  romantycznej, a z drugiej silnej i sensualnej osobowości Sandry Kubickiej.

Mgiełka zapachowa All Night dla nowoczesnych, niezależnych kobiet

Jak dotąd w linii zapachowej Sandry Kubickiej znalazła się woda perfumowana All Day, urzekająca głębią eleganckiego zapachu wanilii połączonego z aromatem nut owocowych, paczuli i drzewa sandałowego. Jej uzupełnieniem jest mgiełka zapachowa na dzień. W ofercie marki znajduje się także woda perfumowana na noc All Night z magnetyczną kompozycją kwiatowo-orientalną i wyraźnym akcentem wanilii, jaśminu i pieprzu oraz dodatkiem płatków złota. W lipcu na półkach Kontigo pojawiła się nowość – mgiełka All Night ze złotymi drobinkami, która poza kuszącym zapachem owoców, jaśminu i drzewa sandałowego, nadaje skórze błyszczące wykończenie.

 - Mgiełka zapachowa All Night jest idealnym dopełnieniem uwielbianej przez nasze klientki marki All Day / All Night. To propozycja dla nowoczesnej i niezależnej kobiety, która wie, czego pragnie i gloryfikuje swoją seksualność. To również idealny produkt na letnie, upalne i romantyczne wieczory, podczas których perfumy są dla wielu z nas zbyt „ciężkim” kosmetykiem – mówi Magdalena Dąbrowska, menadżerka ds. marketingu w Kontigo.

Wielkie testowanie All Day / All Night w sieci Kontigo

Z okazji 1. urodzin marki All Day / All Night by Sandra Kubicka sieć Kontigo przygotowała niespodzianki dla miłośniczek zapachów stworzonych przy współpracy z modelką. Do końca lipca w Kontigo trwa akcja wielkiego testowania, w ramach której na całą markę All Day / All Night obowiązuje promocja -20 proc., a dodatkowo za 1 gr można dokupić próbkę drugiego zapachu. To więc dobry moment, by wypróbować zapachy opracowane przez Kubicką i dać się uwieść dwóm odsłonom kobiecości.

Nowa mgiełka zapachowa All Night jest dostępna wyłącznie w sieci sklepów kosmetycznych Kontigo. W serii All Day / All Night są także dostępne wody perfumowane w objętościach 30 i 50 ml, a także mgiełka All Day.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM. Biuro prasowe
2024-09-25 | 12:30

III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.

Forum, które połączyło innowacje i praktykę Tegoroczne Forum, pod hasłem „Pacjent w sercu Ziko”, było wyjątkowym wydarzeniem, które w pełni
Uroda Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu
2024-09-25 | 08:49

Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu

Po upalnym lecie, nadeszła pora na zmianę. Dotyczy ona nie tylko tego, co dzieje się za oknem, rutyna pielęgnacji fal, loków i sprężynek będzie również wymagać
Uroda Premiera Glamry: Nowa Jakość w Świecie Profesjonalnych Kosmetyków Fryzjerskich
2024-09-24 | 14:00

Premiera Glamry: Nowa Jakość w Świecie Profesjonalnych Kosmetyków Fryzjerskich

21 września w wyjątkowej atmosferze salonu Magia Blondu w Fabryki Norblina w Warszawie odbyła się premiera sklepu online dla branży fryzjerskiej – Glamry. Wydarzenie przyciągnęło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.