Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów technologicznych, a przede wszystkim – stylowych obudów na telefony komórkowe z możliwością personalizacji.
Na początku czerwca w centrum handlowym Blue City swoje podwoje otworzył Wyjątkowy Prezent - sklep, w którym zamiast przedmiotów można kupić bliskim vouchery na nietypowe aktywności i przeżycia, wybierając spośród kilku tysięcy opcji z najróżniejszych kategorii. Dodatkowo po generalnym remoncie otworzyła się powtórnie kwiaciarnia Abelle - wieloletni najemca Blue City.
Szerokim echem w mediach odbiło się otwarcie RP Store - sklepu z odzieżą i kosmetykami stworzonego przez Nicole Sochacki-Wójcicką, w sieci znaną jako Mama Ginekolog. Mieszczący się na poziomie +1 i zajmujący 78m2 sklep, to pierwszy w historii marki butik zlokalizowany w centrum handlowym[KS1] [CU2] .
26 czerwca do grona najemców Blue City dołączy Kamalion - hiszpańska marka, która powstała w 2012 roku i szturmem weszła na rynki międzynarodowe, tylko w zeszłym roku otwierając 188 sklepów, zwiększając tym samym ich liczbę do 650 punktów sprzedaży, mieszczących się m.in. w Portugalii, Włoszech, Meksyku czy Rumunii.
Kamalion to połączenie stylu i innowacyjności w procesie tworzenia wysokojakościowych akcesoriów - głównie do telefonów komórkowych, ale też słuchawek bezprzewodowych (również dostępnych w ofercie marki). Oprócz projektów własnych Kamalion ma też na koncie współprace (z takimi markami jak m.in. Barbie, Disney, MARVEL czy Harry Potter, dzięki czemu dostarcza klientom akcesoria inspirowane ich ulubionymi bohaterami czy filmami.
Wyróżnikiem marki jest szeroki zakres możliwości personalizacji akcesoriów, a także wybór case’ów na telefony obejmujący ponad 600 różnych modeli. Ponadto w ofercie dostępne są m.in. podstawki, pierścienie świetlne do doświetlania zdjęć, powerbanki, obudowy na tablety, osłonki na obiektywy czy breloki i torebki.
Sklep marki Kamalion jest zlokalizowany na poziomie -1 i zajmie powierzchnię 111 m2.
***
O Centrum Handlowym Blue City:
Blue City to unikalne w skali kraju centrum czwartej generacji, łączące funkcję handlową, rozrywkową i biurową. Oferuje ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, nowoczesne kino, klub fitness, liczne atrakcje dla dzieci oraz kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie. Na trzech najwyższych piętrach centrum funkcjonuje strefa gastronomii i rozrywki, która jest otwarta również we wszystkie niedziele. Centrum Handlowe Blue City było wielokrotnie wyróżniane za komfort zakupów i przyjazność klientom oraz docenione za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use.
Znamy najnowszy portret klientek Pepco
E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów
Lidl Polska świętuje Dzień Ojca wyjątkowymi prezentami!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić
Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.
Edukacja
Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym
Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.
Teatr
Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności
Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.