Kolory roku 2021 w palecie farb Annie Sloan
Według Instytutu Pantone, globalnej wyroczni w dziedzinie kolorów, w 2021 roku trendy zdominuje ten duet: szarość Ultimate Grey oraz cytrynowożółty Illuminating. Pierwsza barwa symbolizuje solidne podstawy i stabilizację, druga niesie ze sobą optymizm i nadzieję.
Łącząc uspokajający szary i słoneczny żółty w najbliższym otoczeniu możemy stworzyć aranżację zgodną z aktualnymi trendami, a przy tym wyrazić nasze prawdziwe emocje. Jak bowiem uzasadniał swój wybór Instytut Pantone, jest to mariaż kolorów niosący za sobą siłę i nadzieję, o mocy podnoszenia na duchu. Warto zatem sięgnąć po ten wyjątkowy zestaw, aby odmienić domowe wnętrza i rozpocząć rok w optymistycznym nastroju.
Odcienie idealnie odpowiadające kolorom roku 2021 odnajdziemy w palecie farb kredowych Chalk Paint™ Annie Sloan. Ta legendarna marka farb oferowana jest w 42 starannie wyselekcjonowanych kolorach, a wśród nich znajdują się Chicago Grey oraz English Yellow. Radosny, jasny i wyrazisty słoneczny żółty jest pełen nadziei na przyszłość. Połączony z ciepłą, łagodną szarością pomoże nam (z uśmiechem na ustach, ale twardo) stąpać po ziemi – mówi Annie Sloan.
Szary to doskonały kolor bazowy, niezwykle popularny we wnętrzach od wielu sezonów. Żółty natomiast sprawdzi się jako pogodny i wyrazisty akcent kolorystyczny. Ten modny duet barw jest również niezwykle uniwersalny, ponieważ może być z powodzeniem zastosowany w aranżacjach w różnych stylach. Oba odcienie świetnie współgrają z lśniącymi dodatkami w kolorze srebra lub chromu, które są znakiem rozpoznawczym stylu glamour. Efektownie zaprezentują się w towarzystwie bieli oraz naturalnego drewna we wnętrzach urządzonych w stylu skandynawskim. Z kolei za sprawą elementów aranżacji w czarnym matowym wykończeniu, wnętrze w kolorach szarym i żółtym zyska loftowy klimat.
Annie Sloan, która od ponad 30 lat inspiruje kolejne pokolenia do wprowadzania kreatywnych zmian we wnętrzach proponuje zastosowanie odcieni odpowiadających kolorom roku 2021 w domowym biurze. To tutaj spędzamy ostatnio najwięcej czasu. Potrzeba nam tu zatem inspiracji oraz dawki pozytywnej energii. Brytyjska ekspertka w dziedzinie kolorów podpowiada, aby na odcień English Yellow pomalować ścianę (kolor ten dostępny jest również w palcie farb ściennych Wall Paint), a używając szarości Chicago Grey odnowić biurko. Efekt, to nowoczesna aranżacja z nutą retro, optymistyczna i zachęcająca do działania.
Z łatwą w użyciu farbą kredową Chalk Paint™ wnętrzarskie metamorfozy przeprowadzimy szybko i sprawnie. Wystarczy pędzel lub wałek, aby na modne kolory pomalować także komodę, szafkę nocną albo drewniane krzesła czy stolik z palet. Kolorystycznej przemianie możemy poddać także dodatki: ramę lustra, donice albo pojemniki do przechowywania. Farbę Chalk Paint™ można bowiem z powodzeniem stosować na niemal wszystkich popularnych materiałach.
Więcej informacji na stronie: https://www.anniesloan.com/pl/

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.