Konkurs „ASPiruj, kreuj, koloruj” rozpoczęty

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
III edycja konkursu organizowanego przez markę Radaway właśnie się rozpoczęła. W tym rok studenci Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi będą mieć szansę wykazać się swoją kreatywnością i umiejętnościami w zakresie projektowania wzorów nadruku na szkle.
Pandemia nie powstrzymuje Radaway we wspieraniu młodych artystów. Marka po raz trzeci zaprosiła studentów łódzkiej ASP do udziału w autorskim konkursie, jednak tym razem pod odmienioną nazwą - „ASPiruj, kreuj, koloruj”. Jego celem nie jest jak poprzednio stworzenie motywu graweru, lecz przygotowanie projektu nadruku na szkle. Zmiana związana jest z wprowadzoną przez producenta kabin prysznicowych nową usługą – Print Radaway, pozwalającą na nanoszenie na szklane tafle wzorów w pełnej palecie barw. Uczestnicy mają więc szerokie pole do popisu. Prace nad projektami trwać będą do 15 czerwca, a ogłoszenie wyników nastąpi 22 czerwca.
Do udziału w konkursie zaproszeni zostali studenci z Pracowni Projektowania Produktu prowadzonej przez prof. dr hab. Grzegorza Reńskiego na wydziale Wzornictwa i Architektury Wnętrz ASP w Łodzi. Ich zadaniem oprócz zaprojektowania nadruku na szkle kabin prysznicowych jest również przygotowanie kompletnej aranżacji wnętrza łazienki.
- Przygotowanie wizualizacji łazienki i kabiny z kolorowym nadrukiem to ciekawe wyzwanie, które dla młodych artystów z pewnością będzie cennym doświadczeniem. Nie możemy doczekać się efektów prac. Tym bardziej, że usługa Print Radaway daje niemal nieograniczone możliwości. Spodziewamy się oryginalnych i zaskakujących propozycji – mówi Hanna Błaszak, dyrektor marketingu Radaway.
Konkurs „ASPiruj, kreuj, koloruj” to doskonała okazja dla młodych projektantów, by zmierzyć się z przyszłym zawodem. W konkursie przewidziano nagrody finansowe, wyróżnieniem będzie także wprowadzenie przygotowanych wzorów na stałe do oferty marki Radaway.

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.