Konkurs „ASPiruj, kreuj, koloruj” rozpoczęty
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
III edycja konkursu organizowanego przez markę Radaway właśnie się rozpoczęła. W tym rok studenci Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi będą mieć szansę wykazać się swoją kreatywnością i umiejętnościami w zakresie projektowania wzorów nadruku na szkle.
Pandemia nie powstrzymuje Radaway we wspieraniu młodych artystów. Marka po raz trzeci zaprosiła studentów łódzkiej ASP do udziału w autorskim konkursie, jednak tym razem pod odmienioną nazwą - „ASPiruj, kreuj, koloruj”. Jego celem nie jest jak poprzednio stworzenie motywu graweru, lecz przygotowanie projektu nadruku na szkle. Zmiana związana jest z wprowadzoną przez producenta kabin prysznicowych nową usługą – Print Radaway, pozwalającą na nanoszenie na szklane tafle wzorów w pełnej palecie barw. Uczestnicy mają więc szerokie pole do popisu. Prace nad projektami trwać będą do 15 czerwca, a ogłoszenie wyników nastąpi 22 czerwca.
Do udziału w konkursie zaproszeni zostali studenci z Pracowni Projektowania Produktu prowadzonej przez prof. dr hab. Grzegorza Reńskiego na wydziale Wzornictwa i Architektury Wnętrz ASP w Łodzi. Ich zadaniem oprócz zaprojektowania nadruku na szkle kabin prysznicowych jest również przygotowanie kompletnej aranżacji wnętrza łazienki.
- Przygotowanie wizualizacji łazienki i kabiny z kolorowym nadrukiem to ciekawe wyzwanie, które dla młodych artystów z pewnością będzie cennym doświadczeniem. Nie możemy doczekać się efektów prac. Tym bardziej, że usługa Print Radaway daje niemal nieograniczone możliwości. Spodziewamy się oryginalnych i zaskakujących propozycji – mówi Hanna Błaszak, dyrektor marketingu Radaway.
Konkurs „ASPiruj, kreuj, koloruj” to doskonała okazja dla młodych projektantów, by zmierzyć się z przyszłym zawodem. W konkursie przewidziano nagrody finansowe, wyróżnieniem będzie także wprowadzenie przygotowanych wzorów na stałe do oferty marki Radaway.
Druga edycja Konkursu Anioły Rzemiosła – „Dajmy skrzydła talentom”
OKAM wraz z F.S.O. PARK wspierają młodych artystów w ramach Warsaw off ART
Wspólna wystawa Macieja Salamona i Adama Witkowskiego w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.