Konkurs „ASPiruj, kreuj, koloruj” rozstrzygnięty

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Ponad 60 prac przesłali studenci łódzkiej ASP w konkursie „ASPiruj, kreuj, koloruj”, który zorganizowała marka Radaway. Projekty wzorów nadruku na szkle zachwyciły komisję oryginalnością i kreatywnością. Zgodnie z regulaminem wybranych zostało jednak kilka zgłoszeń, które szczególnie wyróżniły się pomysłowością i starannością wykonania. Do kogo trafią nagrody w tym roku? Znamy odpowiedź.
To już III edycja konkursu Radaway dedykowanego studentom wydziału Wzornictwa i Architektury Wnętrz w Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Tym razem uczestnicy pracowali nie jak dotychczas nad grawerem, a nad projektem nadruku na szkle. Ich zadaniem oprócz zaprojektowania wzoru na szybie kabiny prysznicowej było również przygotowanie kompletnej aranżacji wnętrza łazienki. Po długich i intensywnych obradach Jury wybrało 4 najlepsze projekty, które na stałe zostaną wprowadzone do oferty marki Radaway.
- Liczba nadesłanych prac przerosła nasze oczekiwania. Otrzymaliśmy 63 bardzo ciekawe prace inspirowane naturą, geometrią czy sztuką nowoczesną. Wybór zwycięzców nie był łatwym zadaniem. Po bardzo długich obradach udało się jednak wyłonić cztery projekty, które zdaniem komisji wyróżniają się oryginalnością i precyzją wykonania – mówi Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.
W konkursie zwyciężył Łukasz Gałach i projekt inspirowany najstarszym systemem zabezpieczeń tj. kratami nożycowymi, zatytułowany „Scissor”. Wzór doskonale sprawdzi się we wnętrzach utrzymanych w najmodniejszym ostatnio stylu loftowym. Drugie miejsce przyznano autorce pracy „Jungle” - Natalii Żurawskiej, której propozycja szczególnie przypadnie do gustu miłośnikom natury. Trzecie miejsce zajęli ex aequo Julia Bartczak za projekt „Ikoi” i ponownie Łukasz Gałach za motyw „Spark”.
To jednak nie wszystko. Na uczestników czeka jeszcze nagroda publiczności. Marka Radaway prowadzi obecnie na swoim fanpage’u na Facebooku plebiscyt online, w którym każdy może oddać głos według własnych upodobań.
Radaway planuje też uroczyste wręczenie nagród, połączone z wystawą wyróżnionych prac. Ze względu na okres wakacyjny, spotkanie odbędzie się prawdopodobnie we wrześniu.

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.