Konkurs „ASPiruj, kreuj, koloruj” rozstrzygnięty

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Ponad 60 prac przesłali studenci łódzkiej ASP w konkursie „ASPiruj, kreuj, koloruj”, który zorganizowała marka Radaway. Projekty wzorów nadruku na szkle zachwyciły komisję oryginalnością i kreatywnością. Zgodnie z regulaminem wybranych zostało jednak kilka zgłoszeń, które szczególnie wyróżniły się pomysłowością i starannością wykonania. Do kogo trafią nagrody w tym roku? Znamy odpowiedź.
To już III edycja konkursu Radaway dedykowanego studentom wydziału Wzornictwa i Architektury Wnętrz w Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Tym razem uczestnicy pracowali nie jak dotychczas nad grawerem, a nad projektem nadruku na szkle. Ich zadaniem oprócz zaprojektowania wzoru na szybie kabiny prysznicowej było również przygotowanie kompletnej aranżacji wnętrza łazienki. Po długich i intensywnych obradach Jury wybrało 4 najlepsze projekty, które na stałe zostaną wprowadzone do oferty marki Radaway.
- Liczba nadesłanych prac przerosła nasze oczekiwania. Otrzymaliśmy 63 bardzo ciekawe prace inspirowane naturą, geometrią czy sztuką nowoczesną. Wybór zwycięzców nie był łatwym zadaniem. Po bardzo długich obradach udało się jednak wyłonić cztery projekty, które zdaniem komisji wyróżniają się oryginalnością i precyzją wykonania – mówi Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.
W konkursie zwyciężył Łukasz Gałach i projekt inspirowany najstarszym systemem zabezpieczeń tj. kratami nożycowymi, zatytułowany „Scissor”. Wzór doskonale sprawdzi się we wnętrzach utrzymanych w najmodniejszym ostatnio stylu loftowym. Drugie miejsce przyznano autorce pracy „Jungle” - Natalii Żurawskiej, której propozycja szczególnie przypadnie do gustu miłośnikom natury. Trzecie miejsce zajęli ex aequo Julia Bartczak za projekt „Ikoi” i ponownie Łukasz Gałach za motyw „Spark”.
To jednak nie wszystko. Na uczestników czeka jeszcze nagroda publiczności. Marka Radaway prowadzi obecnie na swoim fanpage’u na Facebooku plebiscyt online, w którym każdy może oddać głos według własnych upodobań.
Radaway planuje też uroczyste wręczenie nagród, połączone z wystawą wyróżnionych prac. Ze względu na okres wakacyjny, spotkanie odbędzie się prawdopodobnie we wrześniu.

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.