Komunikaty PR

Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris w Gdyni otwarty!

2020-06-10  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Bonarek
Com&Media

Bagatela 11, lok. 18
00-585 Warszawa
paulina.bonarek|com-and-media.pl| |paulina.bonarek|com-and-media.pl
+48 539 622 032
www.com-and-media.pl
Do pobrania jpg ( 0.12 MB )

W nadmorskiej dzielnicy Gdyni - Nowe Orłowo w Tritum Business Park swoją działalność rozpoczął Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris. Profesjonalizm personelu oparty na wiedzy i długoletnim doświadczeniu marki Dr Irena Eris, troskliwa opieka oraz 7 luksusowo wyposażonych gabinetów służą całkowitej regeneracji ciała.

Instytut oferuje klientom zarówno dopasowane do indywidualnych potrzeb innowacyjne zabiegi na twarz i ciało, masaże, jak również najwyższej jakości kosmetyki Dr Irena Eris PROSYSTEM HOME CARE do stosowania w domu. Dopełnieniem oferty jest szeroki wachlarz zabiegów z wykorzystaniem technologii Dr Irena Eris REVICORE Hi-Tech System, m.in: remodeling ultradźwiękowy, mezoterapia bezigłowa, radiofrekwencja RF-Biolaser. W Instytucie przeprowadzane są również konsultacje i zabiegi z zakresu medycyny estetycznej oraz manicure i pedicure. Nowością w ofercie są zabiegi SMART CARE oparte na technologiach Hi-Tech, skierowane dla klientów, którzy cenią sobie skuteczną pielęgnację uzyskaną w optymalnym czasie. Wykonanie każdego zabiegu poprzedzone jest konsultacją kosmetyczną i diagnozą skóry. Miła atmosfera i dobrze zaprojektowana przestrzeń dodatkowo sprzyja relaksowi.

Aby zapewnić wszystkim bezpieczeństwo i komfort zostały wprowadzone zaostrzone standardy obsługi klienta, szczególne procedury i środki ostrożności, a przy zabiegach korzystanie z narzędzi wysterylizowanych lub jednorazowych.

Zapraszamy: Gdynia, al. Zwycięstwa 241/3, Kompleks Tritum Business Park, tel. 692 915 235, /58/ 55 000 66, gdynia@instytut.drirenaeris.com

Szczegółowa oferta Kosmetycznego Instytutu Dr Irena Eris dostępna jest pod adresem Instytuty.DrIrenaEris.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Com&Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.