Kosmetyki fundacji Feminoteka dostępne w Bolt Market
Już teraz kosmetyki naturalne “Samo Dobro”, marki należącej do fundacji Feminoteka, są dostępne dla klientek i klientów Bolt Market Pojawienie się marki wśród produktów dostępnych w sklepach Bolt, to działanie pro bono, kolejny krok we współpracy firmy z Feminoteką oraz dodatkowy sposób na wsparcie działalności organizacji. Co więcej, zamawiając przez Bolt Market, klienci mogą otrzymać kosmetyki z szybką dostawą.
Bolt już kolejny rok współdziała z fundacją Feminoteka. Teraz aby dodatkowo wesprzeć działalność fundacji, Bolt Market zaoferował pro bono umieszczenie produktów kosmetycznych marki “Samo Dobro” na swojej platformie. Wśród dostępnych kosmetyków naturalnych znajdują się m.in masła do ciała, maseczki do twarzy, pudry do mycia twarzy, dezodoranty i mydła w paście i w kostkach. Zamówienia aktualnie można składać w sklepach Bolt Market Mokotów, Śródmieście i Wola. Co kluczowe, cały zysk ze sprzedaży kosmetyków “Samo Dobro”, fundacja Feminoteka przeznacza na wsparcie kobiet po doświadczeniu przemocy.
Do produkcji kosmetyków naturalnych “Samo Dobro” wykorzystywane są głównie polskie rośliny- dzięki temu fundacja ogranicza ślad węglowy, związany z transportem. Produkty kosmetyczne produkowane są w profesjonalnie wyposażonej pracowni i mają naturalny skład - bez parabenów, siarczanów, SLS, SLES, formaldehydów. Wiele z nich ma wegański certyfikat.
- Feminoteka – fundacja założycielka marki Samo Dobro zajmuje się zmienianiem na dobre życia kobiet z doświadczeniem przemocy. Natomiast produkty marki Samo Dobro są z założenia takie, jak ich nazwa; ich składniki są dobre, czyli ekologiczne, rodzime, aktywne w sposób naturalny. Dobre są metody i warunki produkcji – bezpieczne, higieniczne i angażujące do pracy kobiety potrzebujące pomocy. Dobro przynoszą zyski ze sprzedaży – w całości przeznaczane na pomoc kobietom – mówi Joanna Piotrowska, prezeska Feminoteki i pomysłodawczyni „Samego Dobra”.
Klienci Bolt Market, którzy chcieliby zapoznać się z kosmetykami “Samo Dobro” i jednocześnie wesprzeć fundację, mogą skorzystać teraz z zamówienia przez aplikację wraz z opcją szybkiej dostawy.
- Bolt już od kilku lat wspiera fundację Feminoteka. Dodanie pro bono ich własnej marki kosmetyków naturalnych “Samo Dobro” do platformy to nasz wyraz wsparcia dla ich działalności oraz dowód na to, że nieustannie szukamy nowych możliwości współpracy. Od teraz również klienci Bolt Market mogą aktywnie wspierać działalność tej organizacji kupując ich produkty - komentuje Agnieszka Cebulska, Delivery General Manager w Polsce.
O powstaniu marki “Samo Dobro”
W czasie pandemii, kiedy działalność Feminoteki okazała się tak potrzebna, fundacja musiała stawić czoła problemom finansowym i trudnościom związanym z pozyskaniem funduszy. Rozwiązaniem okazała się działalność gospodarcza, która urodziła się z pasji. Joanna Piotrowska, założycielka fundacji, wtedy już od kilku lat robiła naturalne kosmetyki dla siebie i znajomych. W ten sposób narodziła się marka “Samo Dobro”: od kobiet dla kobiet i na rzecz kobiet.
Współpraca z Feminoteką
Bolt rozpoczął współpracę z fundacją w 2021 roku, kiedy to ekspertki fundacji przeprowadziły pierwsze szkolenie dla Zespołu Wsparcia Bolt. Na stałe firma jest związana z Feminoteką od wiosny 2022 roku. Wspólnie z fundacją Bolt przeprowadził liczne działania mające na celu poprawienie bezpieczeństwa m.in stworzenie pierwszego na rynku webinaru szkoleniowego dla kierowców. Ponadto Feminoteka wspierała uruchomienie przez Bolt w lipcu 2022 roku kategorii Kobiety dla Kobiet. Wspólnie przeprowadziliśmy działania edukacyjne oraz takie, popularyzujące działalność organizacji (np. Feminoteka przejęła tymczasowo konto na Instagramie Bolt w Polsce).
Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.
Bolt ma ponad 200 milionów klientek i klientów w 50 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.
Więcej informacji: www.bolt.eu

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.