Kosmetyki fundacji Feminoteka dostępne w Bolt Market
Już teraz kosmetyki naturalne “Samo Dobro”, marki należącej do fundacji Feminoteka, są dostępne dla klientek i klientów Bolt Market Pojawienie się marki wśród produktów dostępnych w sklepach Bolt, to działanie pro bono, kolejny krok we współpracy firmy z Feminoteką oraz dodatkowy sposób na wsparcie działalności organizacji. Co więcej, zamawiając przez Bolt Market, klienci mogą otrzymać kosmetyki z szybką dostawą.
Bolt już kolejny rok współdziała z fundacją Feminoteka. Teraz aby dodatkowo wesprzeć działalność fundacji, Bolt Market zaoferował pro bono umieszczenie produktów kosmetycznych marki “Samo Dobro” na swojej platformie. Wśród dostępnych kosmetyków naturalnych znajdują się m.in masła do ciała, maseczki do twarzy, pudry do mycia twarzy, dezodoranty i mydła w paście i w kostkach. Zamówienia aktualnie można składać w sklepach Bolt Market Mokotów, Śródmieście i Wola. Co kluczowe, cały zysk ze sprzedaży kosmetyków “Samo Dobro”, fundacja Feminoteka przeznacza na wsparcie kobiet po doświadczeniu przemocy.
Do produkcji kosmetyków naturalnych “Samo Dobro” wykorzystywane są głównie polskie rośliny- dzięki temu fundacja ogranicza ślad węglowy, związany z transportem. Produkty kosmetyczne produkowane są w profesjonalnie wyposażonej pracowni i mają naturalny skład - bez parabenów, siarczanów, SLS, SLES, formaldehydów. Wiele z nich ma wegański certyfikat.
- Feminoteka – fundacja założycielka marki Samo Dobro zajmuje się zmienianiem na dobre życia kobiet z doświadczeniem przemocy. Natomiast produkty marki Samo Dobro są z założenia takie, jak ich nazwa; ich składniki są dobre, czyli ekologiczne, rodzime, aktywne w sposób naturalny. Dobre są metody i warunki produkcji – bezpieczne, higieniczne i angażujące do pracy kobiety potrzebujące pomocy. Dobro przynoszą zyski ze sprzedaży – w całości przeznaczane na pomoc kobietom – mówi Joanna Piotrowska, prezeska Feminoteki i pomysłodawczyni „Samego Dobra”.
Klienci Bolt Market, którzy chcieliby zapoznać się z kosmetykami “Samo Dobro” i jednocześnie wesprzeć fundację, mogą skorzystać teraz z zamówienia przez aplikację wraz z opcją szybkiej dostawy.
- Bolt już od kilku lat wspiera fundację Feminoteka. Dodanie pro bono ich własnej marki kosmetyków naturalnych “Samo Dobro” do platformy to nasz wyraz wsparcia dla ich działalności oraz dowód na to, że nieustannie szukamy nowych możliwości współpracy. Od teraz również klienci Bolt Market mogą aktywnie wspierać działalność tej organizacji kupując ich produkty - komentuje Agnieszka Cebulska, Delivery General Manager w Polsce.
O powstaniu marki “Samo Dobro”
W czasie pandemii, kiedy działalność Feminoteki okazała się tak potrzebna, fundacja musiała stawić czoła problemom finansowym i trudnościom związanym z pozyskaniem funduszy. Rozwiązaniem okazała się działalność gospodarcza, która urodziła się z pasji. Joanna Piotrowska, założycielka fundacji, wtedy już od kilku lat robiła naturalne kosmetyki dla siebie i znajomych. W ten sposób narodziła się marka “Samo Dobro”: od kobiet dla kobiet i na rzecz kobiet.
Współpraca z Feminoteką
Bolt rozpoczął współpracę z fundacją w 2021 roku, kiedy to ekspertki fundacji przeprowadziły pierwsze szkolenie dla Zespołu Wsparcia Bolt. Na stałe firma jest związana z Feminoteką od wiosny 2022 roku. Wspólnie z fundacją Bolt przeprowadził liczne działania mające na celu poprawienie bezpieczeństwa m.in stworzenie pierwszego na rynku webinaru szkoleniowego dla kierowców. Ponadto Feminoteka wspierała uruchomienie przez Bolt w lipcu 2022 roku kategorii Kobiety dla Kobiet. Wspólnie przeprowadziliśmy działania edukacyjne oraz takie, popularyzujące działalność organizacji (np. Feminoteka przejęła tymczasowo konto na Instagramie Bolt w Polsce).
Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.
Bolt ma ponad 200 milionów klientek i klientów w 50 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.
Więcej informacji: www.bolt.eu
Maść Rokitnikowa
Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca
Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.
Bankowość
Styczeń powinien przynieść wzrost popytu na hipoteki i sprzedaży mieszkań. Klientom pomogłyby obniżki stóp procentowych
W styczniu eksperci rynku nieruchomości spodziewają się wzrostu popytu na kredyty hipoteczne. Rezygnacja przez rząd z zapowiadanego programu Kredyt 0 proc. spowodowała, że do banków zwracają się klienci czekający do tej pory na rządowe dopłaty. Jak podkreśla założyciel serwisu Tabelaofert.pl, jest grupa klientów, którzy ze względu na sytuację rynkową i swoje finanse potrzebują wsparcia państwa, ale taka ingerencja nie byłaby potrzebna przy niższym poziomie stóp procentowych. Ewentualna pomoc państwa powinna obejmować premie dla oszczędzających na własne M.
Muzyka
Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.