Kreatywne warsztaty w NoVa Parku i świąteczne skarpety w prezencie
Tuż przed Świętami, w dniach 20-21 grudnia w NoVa Parku odbędą się warsztaty plastyczne dla dzieci, które pozwolą najmłodszym stworzyć własnoręczne, oryginalne dekoracje bożonarodzeniowe w słoiku. Ponadto w centrum można będzie wziąć udział w specjalnej akcji i zdobyć prezent w postaci świątecznych skarpet.
Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, NoVa Park zaprasza wszystkie dzieci na kreatywne warsztaty. Specjalna strefa plastyczna rozstawi się przy w pasażu centrum, na poziomie 0, przy windzie panoramicznej i otwarta będzie w dniach 20-21 grudnia, od godziny 12:00 do 18:00. Tu najmłodsi spędzą czas na twórczej zabawie, a przy tym stworzą własne świąteczne dekoracje w słoiku. W zadaniu pomogą dzieciom sympatyczne hostessy. Przygotowane prace można będzie zabrać ze sobą i wykorzystać je jako wyjątkowy prezent świąteczny lub ozdobę domu. Wstęp na warsztaty jest bezpłatny i nie wymaga wcześniejszych zapisów.
Oprócz niepowtarzalnych ozdób, w dniach 20-21 grudnia w NoVa Parku można będzie zdobyć także atrakcyjne upominki. W tych dniach w galerii odbędzie się akcja pod hasłem „Zgarnij świąteczne skarpety”. Osoby, które zrobią zakupy w sklepach centrum na kwotę minimum 100 zł i zgłoszą się z paragonami na stoisko promocyjne, będą mogły otrzymać w prezencie skarpetki z bożonarodzeniowym motywem. Będzie to idealny upominek na zimowe wieczory lub prezent pod choinkę dla najbliższych. Pełen regulamin zabawy można znaleźć na stoisku akcji, w centrum.
„Święta Bożego Narodzenia to czas pełen magii i radości, dlatego chcemy zaprosić wszystkie dzieci do wspólnej twórczej zabawy. Nasze warsztaty plastyczne to doskonała okazja, by najmłodsi mogli stworzyć wyjątkowe dekoracje świąteczne, które będą stanowiły nie tylko piękne ozdoby, ale i wspaniałe prezenty. Dodatkowo, cieszymy się, że możemy zaprosić naszych klientów do naszej akcji specjalnej. Co roku staramy się w przedświątecznym czasie zorganizować dla nich coś specjalnego, nie inaczej jest tym razem” – mówi Wiktoria Gryz, specjalistka ds. marketingu NoVa Park.
Atrakcje NoVa Parku z pewnością umilą czas spędzony z bliskimi i wprowadzą w magiczną atmosferę świąt.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.