Komunikaty PR

Królik Bugs obchodzi dziś swoje osiemdziesiąte urodziny!

2020-07-27  |  13:00

Jest ikoną popkultury, otrzymał Oscara i od lat niezmiennie bawi pokolenia. Dokładnie 80 lat temu Królik Bugs debiutował na ekranie. W tym czasie wiele osiągnął, stając się międzynarodową gwiazdą i ulubionym bohaterem dzieci na całym świecie!

„Co jest, doktorku?” – pyta Królik Bugs w pierwszej produkcji z jego udziałem, która została wyemitowana 27 lipca 1940. Jego pojawienie się w „Gonić króliczka” było prawdziwą rewolucją, a ten sprytny futrzak poprzez swoje nieoczywiste żarty i słowne zaczepki zmienił wzorce kreskówkowych postaci. Jako ikona popkultury jest ponadczasowy i uwielbiany przez pokolenia, dzięki czemu stał się bohaterem wielu filmów, gier, seriali i komiksów.

Uwielbiający marchewkę i wesołe przygody Bugs pochodzi ze wschodniej części Nowego Jorku i mówi charakterystycznym akcentem z Brooklynu. Dostąpił wielu zaszczytów - w roku 1997 został pierwszą postacią z kreskówki, która została umieszczona na znaczku pocztowym w Stanach Zjednoczonych. Ma również swoją własną gwiazdę na Hollywood Walk of Fame.

Oficjalnym głosem rezolutnego królika przez prawie 50 lat był Mel Blanc. Jego dzieło kontynuowała bardzo mała grupa aktorów, w tym: Jeff Bergman, Billy West, Joe Alaskey. Obecnie jest to Eric Bauza.

Nowe Zwariowane Melodie i malutcy bohaterowie

Przygody Królika Bugsa i jego przyjaciół można oglądać w produkcji: „Nowe Zwariowane Melodie” na antenie Boomeranga. Serial przedstawia nowe losy zabawnych postaci: Bugsa, Daffy’ego, Tweety’ego, Sylwestra, Loli i Taza. Gratką dla fanów jest serial „Zwariowane melodie: Maluchy w pieluchach", który opowiada o tej samej grupie kumpli. Jednak akcja kreskówki rozgrywa się w czasie, gdy ich bohaterowie byli małymi i uroczymi berbeciami!

Emisja odcinków „Nowe Zwariowane Melodie” i „Zwariowane Melodie: Maluchy w pieluchach” od września na antenie Boomeranga.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort Biuro prasowe
2024-08-29 | 11:00

Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort

Marka Komfort zaprezentowała w sierpniu kolejne odsłony wideo z kampanii “Satysfakcja”, w tym materiał zakulisowy. Innowacyjne reklamy zostały stworzone przy użyciu silnika Unreal
Media Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY
2024-07-29 | 09:00

Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY

Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCANN Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną nagrodę Innovation by Design 2024
Media BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu

Przez 3 dni na festiwalowej scenie wystąpiły znane i lubiane gwiazdy m.in. Kult, Karaś i Rogucki, Avi i Kwiat Jabłoni. Imprezie towarzyszył nocny pokaz mody Jacoba Buczyńskiego i pokaz mody historycznej. Dużym zainteresowaniem cieszyła

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.