Komunikaty PR

Afrykański klucz. Ostatnia przychodzi prawda. Chcecie ją poznać?

2020-02-20  |  07:00
Biuro prasowe
Do pobrania news ( 0.06 MB )

Afrykański klucz” autorstwa Igi Karst to drugi tom serii kryminalnej „Pensjonat Biały Dwór” Wydawnictwa Szara Godzina, którego premiera została zaplanowana na 5 marca. Pierwszy - „Zapach prawdy”, spotkał się z uznaniem recenzentów i czytelników oraz kandydował do Nagrody Wielkiego Kalibru.

Śmierć była blisko. Czerwona ziemia Kenii miała jej barwę i zapach. (…) Obserwując o brzasku słońca zwierzęta przy wodopoju, Elżbieta czuła unoszący się w powietrzu strach przed tym, co ostateczne.”

Tak zaczyna się „Afrykański klucz”. Czy właśnie w Afryce należy szukać rozwiązania zagadki śmierci Elżbiety Budzanowskiej, lekarki specjalizującej w medycynie tropikalnej, która prowadzi projekt badawczy nad jadem węży? Umiera podczas snu w swoim mieszkaniu w Sycowie, ale powodem jej śmierci nie jest, jak się początkowo wydaje, zaawansowana choroba nowotworowa.

Prowadzący śledztwo komisarz Michał Orski podejrzewa o morderstwo Elżbiety jej córkę – Magdalenę. Wkrótce jednak pojawiają się nowe, zagadkowe fakty… Policja bada kolejne tropy. I nic nie jest już oczywiste.

Tymczasem Magdalena i jej przyjaciółka adwokat Anita Herbst odkrywają pilnie strzeżoną rodzinną tajemnicę. Okazuje się również, że przed śmiercią Elżbieta interesowała się okolicznościami tragicznego wypadku, w którym przed trzydziestu laty zginął jej mąż. Gdzie więc leży klucz do rozwiązania zagadki jej śmierci?

Iga Karst pierwszą umowę autorską podpisała w wieku zaledwie dziewiętnastu lat, dzięki czemu stała się jednym z najmłodszych debiutantów na rynku wydawniczym. Ma w dorobku dziesięć powieści, w tym: kryminały, thrillery i romanse. Nakładem Wydawnictwa Szara Godzina ukazały się dwie książki jej autorstwa w serii „Pensjonat Biały Dwór”: „Zapach prawdy” i „Afrykański klucz”. Autorka zawodowo związana jest z branżą PR.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.