DIETA NAJEDZONYCH DZIEWCZYN - E-BOOK
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl
Już jest! Bestsellerowy poradnik kulinarny „Dieta najedzonych dziewczyn” ukazał się właśnie nakładem Wydawnictwa Harde w wersji e-book. Autorka Ewa Zwierzchowska odpowiada w nim na pytanie, jak bez restrykcyjnego programu żywieniowego, głodu, stresu i frustracji oraz wielkich kosztów pozbyć się niechcianych kilogramów i poprawić swoje zdrowie.
Ewa Zwierzchowska opracowała „Dietę najedzonych dziewczyn” w oparciu o najnowsze opinie dietetyków, lekarzy, psychologów oraz własne doświadczenie. Udowadnia w książce, że racjonalne odchudzanie wiąże się wprawdzie z pewnymi ograniczeniami, ale nie oznacza głodówki, bowiem kluczem do sukcesu jest sięganie po produkty, które odpowiednio sycą. Ważne jest też, aby smakowały - należy jeść to, co lubimy i na co w danej chwili mamy ochotę. Skuteczna dieta ma umożliwić, bez wielomiesięcznych wyrzeczeń i morderczych treningów, osiągniecie wagi, w której będziemy czuć się dobrze.
„Dieta najedzonych dziewczyn” Ewy Zwierzchowskiej składa się z dwóch części. Pierwsza ma formę poradnika traktującego o nowym podejściu do odchudzania. Autorka tłumaczy tu, jak planować proces odchudzania, zmieniać nawyki żywieniowe, komponować lekkostrawne i zdrowe posiłki, a także po jakie zastępniki sięgnąć, aby zachować smak potraw i jednocześnie obniżyć ich kaloryczność. Omawia również metody wspomagania procesu odchudzania, choćby odpowiednie suplementy i aktywność fizyczną. Druga część książki zawiera receptury na potrawy, które doskonale smakują, a jednocześnie hamują uczucie głodu, będące efektem wieloletnich eksperymentów autorki. Większość przepisów jest prosta, z krótką listą składników, dostępnych w polskich sklepach.
E-book „Dieta najedzonych dziewczyn” pióra Ewy Zwierzchowskiej jest dostępny na legimi.pl, publio.pl oraz w innych dobrych księgarniach internetowych. Wydawnictwo Harde poleca książkę wszystkim, którym marzy się smukła sylwetka lub po prostu chcą zachować figurę.
Polskie korzenie są najważniejsze – wywiad z Joanną Colangelo, autorką książkI
Wielki Antykwariat pod kopułą, czyli stare książki i winyle w Blue City
Polska gra polityczna na tle trawionego konfliktami Półwyspu Arabskiego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Rafał Zawierucha: Marzy mi się rola jak Mel Gibson w „Braveheart”. Chciałbym też zostać kaskaderem samochodowym jak Tom Cruise
Aktor chciałby uniknąć zaszufladkowania, dlatego wciąż zdobywa nowe umiejętności, by być gotowym zagrać każdą, nawet najbardziej wymagającą rolę. W kręgu jego zainteresowań są chociażby produkcje historyczne i science fiction. Gdyby więc jakiś reżyser zaproponował mu udział w takim filmie, poważnie rozważyłby tę propozycję.
Gwiazdy
Paweł Małaszyński: Nigdy nie miałem na pieńku z sąsiadami. Zresztą jak mieszkamy w jednym bloku, to fajnie trzymać się razem i wspierać
Aktor zapewnia, że nie utrzymuje dystansu w relacjach sąsiedzkich i zawsze stara się znaleźć czas dla ludzi, którzy mieszkają w jego bloku, choćby na krótką rozmowę. Nie gwiazdorzy i nie zamyka się przed nimi w czterech ścianach, ale chętnie opowiada im o swoich projektach zawodowych. Paweł Małaszyński podkreśla również, że bardzo ceni sobie i pielęgnuje znajomości zawarte kilka dekad temu w Białymstoku, gdzie się wychowywał.
Handel
Poprawia się jakość obsługi klientów. Konsumenci najlepiej oceniają branżę turystyczną
Po trzech latach spadków, spowodowanych m.in. pandemią i zaburzeniami w łańcuchach dostaw, poziom satysfakcji polskich konsumentów z jakości obsługi odnotował w końcu nagły wzrost, osiągając rekordowy wynik 79,1 proc. – wynika z cyklicznego badania realizowanego przez Polski Program Jakości Obsługi. Poprawę zanotowało aż 14 z 18 badanych branż, ale najlepsze oceny zebrała turystyka, czyli biura podróży, hotele, pensjonaty i linie lotnicze. Z drugiej strony niespodzianką okazał się mocny spadek dotychczasowego lidera rankingów jakości obsługi, czyli branży finansowej – banków, doradców i ubezpieczycieli.