Komunikaty PR

DLACZEGO SZACHY SĄ UNIWERSALNE, CZYLI NOWY PORADNIK „SZACHY W GODZINĘ”

2020-05-27  |  09:40
Biuro prasowe

Z końcem maja na rynku wydawniczym ukazał się najnowszy podręcznik o nauce gry w szachy dla początkujących. Jego autorem jest Michał Kanarkiewicz, utytułowany szachista oraz ambasador królewskiej gry. Dzięki książce czytelnicy nie tylko nauczą się wszystkich podstawowych reguł gry w szachy, ale również dyscypliny i koncentracji, logicznego myślenia oraz jak akceptować porażki.

Książka „Szachy w godzinę” dedykowana jest osobom w każdym wieku. Jedyne, czego potrzeba, to chęci do rozpoczęcia nauki królewskiej gry. Dla najmłodszych szachy są idealną okazją do oderwania się od tabletów i smartfonów, dla starszych są pomocne w nauce matematyki, ale również w poznawaniu ważnych lekcji życiowych. Dla dorosłych to okazja do wspólnego spędzania czasu w gronie rodziny czy przyjaciół oraz nauka strategicznego myślenia, która z pewnością będzie pomocna w biznesie.

– „Szachy w godzinę” to moja kolejna książka o szachach. Tym razem oprócz podstawowych reguł, które pomogą rozpocząć pierwszą partię w życiu czytelnika, staram się odpowiedzieć na najbardziej nurtujące pytania, które zadaje sobie każda osoba przed rozpoczęciem nauki: czy nasze dziecko nadaje się do szachów? jak je zachęcić do rozpoczęcia nauki? czy jest ona trudna? czy potrzebujemy tradycyjnej szachownicy? ile czasu potrzeba, by nauczyć się grać w szachy? itp. Oprócz tego opowiadam o tym, czego sam nauczyłem się dzięki szachom, a co przekłada się na moje codzienne życie – mówi Michał Kanarkiewicz, autor książki „Szachy w godzinę”.

Ideą książki jest zachęcenie czytelników nie tylko do grania w szachy, ale również do wykorzystania przestrzeni szachownicy i spędzonego przy niej czasu jako wartościowego nośnika dla swojego szeroko rozumianego rozwoju oraz jako pretekstu do spotkań rodzinnych. Nie zapominajmy również o radości przy grze w szachy – nie tylko z pokonania przeciwnika, dobrze rozegranej partii, ale także z miło spędzonego czasu.

Książkę „Szachy w godzinę” można kupić na stronie internetowej: https://szachywgodzine.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.