Komunikaty PR

DLACZEGO SZACHY SĄ UNIWERSALNE, CZYLI NOWY PORADNIK „SZACHY W GODZINĘ”

2020-05-27  |  09:40
Biuro prasowe

Z końcem maja na rynku wydawniczym ukazał się najnowszy podręcznik o nauce gry w szachy dla początkujących. Jego autorem jest Michał Kanarkiewicz, utytułowany szachista oraz ambasador królewskiej gry. Dzięki książce czytelnicy nie tylko nauczą się wszystkich podstawowych reguł gry w szachy, ale również dyscypliny i koncentracji, logicznego myślenia oraz jak akceptować porażki.

Książka „Szachy w godzinę” dedykowana jest osobom w każdym wieku. Jedyne, czego potrzeba, to chęci do rozpoczęcia nauki królewskiej gry. Dla najmłodszych szachy są idealną okazją do oderwania się od tabletów i smartfonów, dla starszych są pomocne w nauce matematyki, ale również w poznawaniu ważnych lekcji życiowych. Dla dorosłych to okazja do wspólnego spędzania czasu w gronie rodziny czy przyjaciół oraz nauka strategicznego myślenia, która z pewnością będzie pomocna w biznesie.

– „Szachy w godzinę” to moja kolejna książka o szachach. Tym razem oprócz podstawowych reguł, które pomogą rozpocząć pierwszą partię w życiu czytelnika, staram się odpowiedzieć na najbardziej nurtujące pytania, które zadaje sobie każda osoba przed rozpoczęciem nauki: czy nasze dziecko nadaje się do szachów? jak je zachęcić do rozpoczęcia nauki? czy jest ona trudna? czy potrzebujemy tradycyjnej szachownicy? ile czasu potrzeba, by nauczyć się grać w szachy? itp. Oprócz tego opowiadam o tym, czego sam nauczyłem się dzięki szachom, a co przekłada się na moje codzienne życie – mówi Michał Kanarkiewicz, autor książki „Szachy w godzinę”.

Ideą książki jest zachęcenie czytelników nie tylko do grania w szachy, ale również do wykorzystania przestrzeni szachownicy i spędzonego przy niej czasu jako wartościowego nośnika dla swojego szeroko rozumianego rozwoju oraz jako pretekstu do spotkań rodzinnych. Nie zapominajmy również o radości przy grze w szachy – nie tylko z pokonania przeciwnika, dobrze rozegranej partii, ale także z miło spędzonego czasu.

Książkę „Szachy w godzinę” można kupić na stronie internetowej: https://szachywgodzine.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.