Komunikaty PR

Gangsterski świat w książkach Janusza Szostaka

2020-03-02  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magda Kaczyńska
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska

Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl
Do pobrania fragment ( 0.02 MB )

10 marca (wtorek) o godz. 18.00 w salonie Empik w Domu Handlowym Renoma we Wrocławiu, rozpocznie się spotkanie z Januszem Szostakiem, dziennikarzem, reporterem śledczym i autorem bestsellerowych książek o tematyce kryminalnej.

Pretekstem spotkania jest wydana w styczniu tego roku książka „Słowik. Skazany na bycie gangsterem” traktująca o jednym z największych mafiozów „Pruszkowa”, który w przeciwieństwie do innych przestępców unikał mediów. Wyjątek zrobił dla Janusza Szostaka. Uczestnicy spotkania będą mieli okazję poznać tajemnice wielu niewyjaśnionych przestępstw popełnionych w Polsce, na które nowe światło rzuciły zwierzenia Słowika, jak też zobaczyć jego ludzką twarz – relacje z żoną i miłość do syna.

Janusz Szostak odniesie się także do mafijnych zbrodni opisanych w innych książkach z serii ,,Śledztwa Szostaka”: ,,Byłam dziewczyną mafii”, ,,Bandyci i celebryci”, ,,Masa. Jak stałem się bestią. Od pakera do gangstera”, „Komando Śmierci” o najbardziej krwawym odłamie mafii mokotowskiej, a także „Gangsterskie egzekucje” o nierozliczonych mafijnych zbrodniach.

Zgromadzeni będą mogli również porozmawiać o głośnych zaginięciach, które Janusz Szostak przedstawił w książkach „Urwane Ślady” oraz „Co się stało z Iwoną Wieczorek”. Warto wspomnieć, że nad niektórymi z nich pracował jako założyciel i prezes Fundacji ,,Na tropie", która zajmuje się poszukiwaniem osób zaginionych oraz pomocą ofiarom przestępstw.

Janusz Szostak oraz wydawca książek z serii ,,Śledztwa Szostaka” - Wydawnictwo Harde zapraszają na spotkanie „Gangsterski świat w książkach Janusza Szostaka” 10 marca (wtorek) o godz. 18.00 w salonie Empik w Domu Handlowym Renoma we Wrocławiu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.