Komunikaty PR

HARDE LIVE: spotkanie z Hanną Dobrowolską, autorką reportażu „Wnuczkowa mafia"

2020-03-30  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magda Kaczyńska
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska

Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl

Spotkanie z Hanną Dobrowolską, autorką reportażu „Wnuczkowa mafia. Powiedz im, co masz, a wszystko Ci zabiorą”   2 kwietnia (czwartek) o godz. 17.00 na Instagramie: @hardewydawnictwo

 

WNUCZKOWA MAFIA. POWIEDZ IM, CO MASZ, A WSZYSTKO CI ZABIORĄ  jest efektem kilkuletniego dziennikarskiego śledztwa Hanny Dobrowolskiej dotyczącego działalności międzynarodowej szajki pod przywództwem Arkadiusza Ł., zwanego „Hossem”.  Ta tzw. wnuczkowa mafia zajmowała się okradaniem z oszczędności życia przede wszystkim starych lub samotnych ludzi. By pokazać skalę przestępczego procederu, wystarczy wspomnieć, że tylko przez 6 miesięcy 2019 roku polscy emeryci stracili przez mafię wnuczkową blisko 30 milionów złotych.

Pracując nad książką, Hanna Dobrowolska zgłębiła   kilkaset tomów akt sądowych, rozmawiała z ofiarami, współpracowała z policjantami z wydziału kryminalnego, z psychologami   zajmującymi się bezpieczeństwem seniorów, jak również z osobą blisko związaną z wnuczkową mafią. Książkę patronatem objęli: Super Express i Gazeta Senior.

Podczas spotkania Hanna Dobrowolska wyjaśni  schemat działania mafii Arkadiusza Ł. i metodę na wnuczka,  działania operacyjne prowadzone przez polską i niemiecką policję, zatrzymania i  procesy sądowe, jak też odpowie na wszelkie pytania czytelników.

HARDE LIVE to cykl spotkań z autorami odbywający się w każdy wtorek i czwartek na instagramowym profilu HARDE. Relacją prowadzone są w formie LIVE i każdy czytelnik ma szansę na zadanie pytań autorowi bez konieczności wychodzenia z domu. Kolejne spotkania zapowiadamy na www.facebook.com/hardewydawnictwo 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.