Komunikaty PR

HARDE LIVE: spotkanie z Ewą Tomczyńską, autorką książki "Polaków seks powszedni"

2020-04-20  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magda Kaczyńska
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska

Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl

Jeśli masz ochotę dowiedzieć się o tym, co Polacy - bez cenzury  - robią w łóżku i poza nim, wpadnij na spotkanie z Ewą Wąsikowską-Tomczyńską,  autorką najbardziej śmiałej opowieści o seksie, jaka kiedykolwiek ukazała się w Polsce.

Bohaterowie ,,Polaków seks powszedni” podzielili się z autorką seksualnymi doświadczeniami i doznaniami, emocjami i dylematami, rytuałami i skrywanymi fantazjami. Pochodzą z wielu stron Polski, z dużych miast i niewielkich miejscowości, mają lat kilkanaście i ponad 70. Różni ich pochodzenie, status materialny, wykształcenie, poglądy religijne i polityczne, historia życia… Łączy jedno. Odwaga, by opowiedzieć o tym, co dodaje smaku naszemu życiu, a jednocześnie bywa źródłem traum, niepewności i wstydu. O seksie.

Każdy rozdział książki ,,Polaków seks powszedni” poświęcony jest jednemu zagadnieniu, w które wpisują się cztery opowieści – dwie kobiece i dwie męskie, podsumowane i omówione przez psychologa, Sylwię Bartczak. Dotyczą inicjacji seksualnej, erotycznych porażek, ekscytujących eksperymentów, zaskakujących upodobań, porno inspiracji… Bohaterowie opowiadają o kochaniu wynikającym z głębokiego uczucia, o podsycaniu namiętności w stałej relacji, ale też o zdradach, romansach, jednorazowych numerkach, seks randkach. Jest szał uniesień i smutna rutyna.

,,Polaków seks powszedni” to lektura wywołująca rumieniec, a jednocześnie poruszająca szczerością. Pokazuje, że seksualny standard nie istnieje, że nasze preferencje w sferze intymności bywają różne. Przekracza stereotypy, wydobywa z zapomnienia pragnienia, skłania do refleksji. Inspiruje do poszukiwań, do odkrywania pełni swojej seksualności. Komentarze psychologa, Sylwii Bartczak, pomagają uporządkować burzę myśli, którą  wywołuje przeczytanie intymnych wyznań.

Książkę można kupić na SKLEP.GRUPAZPR.PL oraz w innych sklepach internetowych z dostawą do domu.

HARDE LIVE to cykl spotkań z autorami odbywający się w każdy wtorek i czwartek na instagramowym profilu HARDE. Relacją prowadzone są w formie LIVE i każdy czytelnik ma szansę na zadanie pytań autorowi bez konieczności wychodzenia z domu. Kolejne spotkania zapowiadamy na www.facebook.com/hardewydawnictwo  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.