HARDE LIVE: spotkanie z Moniką Goździalską

2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl
Spotkanie z Moniką Goździalską, influencerką i bohaterką książki „#Niedopodrobienia” pióra Martyny Rokity, 7 kwietnia (wtorek) o godz. 17.00 na Instagramie: @hardewydawnictwo
Książka #NIEDOPODROBIENIA, która ukazała się nakładem Wydawnictwa Harde, opowiada o celebrytce, influencerce, miłośniczce fitnessu i zdrowego stylu życia oraz – przede wszystkim - kobiecie, takiej jak my wszystkie. Z jedną różnicą – Monika Goździalska nie boi się być sobą. Szokuje, bo nie ukrywa swoich opinii
i przekonań. Plotki nie powstrzymują jej przed sprawdzaniem się w różnych dziedzinach i spełnianiem marzeń. Swoją postawą inspiruje i dodaje innym odwagi do życia pełnią. Zachęca, by tak jak ona celebrować życie, każdy dzień, każdą chwilę.
Podczas HARDE LIVE Monika Goździalska podzieli się wspomnieniami o ojcu i szczęśliwym, aż do jego tragicznej śmierci, dzieciństwie, a także macierzyństwie, dla którego zrezygnowała z kariery modelki. Będzie o dzieciach, o miłości, seksie, szczęściu, ale też o rozczarowaniach i rozstaniach. Opowie o showbiznesie, do którego wkroczyła w 2002 roku, biorąc udział w programie „Big Brother”, a potem „Big Brother VIP”. Zdradzi kulisy „MasterChefa”. Uczestnictwo w tym show pozwoliło jej na realizację kulinarnej pasji i zapoczątkowało współpracę z telewizją.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.