HARDE LIVE: Wielkanoc w wersji light: spotkanie z Ewą Zwierzchowską 9 kwietnia
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl
Wielkanoc w wersji light, czyli spotkanie z Ewą Zwierzchowską 9 kwietnia (czwartek) o godz. 17.00 na Instagramie: @hardewydawnictwo
Podczas spotkania Ewa Zwierzchowska, autorka książki „Dieta najedzonych dziewczyn” opowie, jakie potrawy podać na wielkanocny stół, by zadowolić podniebienia wszystkich zgromadzonych oraz jak przygotować tradycyjne, świąteczne dania w wersji dietetycznej, ale równie smacznej.
Ewa Zwierzchowska jest zwolenniczką intuicyjnej diety, która co prawda wiąże się z pewnymi ograniczeniami, ale nie oznacza ani głodówki, ani nieustannych wyrzeczeń, skutkujących złym samopoczuciem oraz poczuciem winy, jeśli złamie się restrykcyjne wytyczne. Ty samym proponuje wielkanocne menu, które choć lekkie i zdrowe będzie nie tylko pięknie prezentować się na talerzu, ale i smakować.
Podczas HARDE LIVE Ewa Zwierzchowska odniesie się do swojej książki „Dieta najedzonych dziewczyn”. Składa się ona z dwóch części. Pierwsza ma formę poradnika traktującego o nowym podejściu do odchudzania. Autorka tłumaczy tu, jak planować proces odchudzania, zmieniać nawyki żywieniowe, komponować lekkostrawne i zdrowe posiłki, a także po jakie zastępniki sięgnąć, aby zachować smak potraw
i jednocześnie obniżyć ich kaloryczność. Omawia również metody wspomagania procesu odchudzania, choćby odpowiednie suplementy i aktywność fizyczną. Druga część książki zawiera receptury na potrawy, które doskonale smakują, a jednocześnie hamują uczucie głodu, będące efektem wieloletnich eksperymentów autorki. Większość przepisów jest prosta, z krótką listą składników, dostępnych w polskich sklepach.
HARDE LIVE to cykl spotkań z autorami odbywający się co tydzień na instagramowym profilu HARDE. Relacje prowadzone są w formie LIVE i każdy czytelnik ma szansę na zadanie pytań autorowi bez konieczności wychodzenia z domu. Kolejne spotkania zapowiadamy na www.facebook.com/hardewydawnictwo

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.