I.Chmielewska („Bardzo Brzydkie Rysunki) |Empik Galeria Bałtycka

Empik SA
EMPiK SA
Marszałkowska 116/122
00-017 WARSZAWA
obsluga.klienta|empik.com| |obsluga.klienta|empik.com
tel.: + 48 22 551 33 33
www.empik.com/
Iga Chmielewska jest rysowniczką i twórczynią profilu na Facebooku o nazwie „Bardzo Brzydkie Rysunki”, który obecnie jest już śledzony przez ponad 300 tys. obserwatorów. Coraz liczniejszych fanów zjednuje sobie spontanicznością i naturalnością. Jak sama autorka minimalistycznych w swojej formie „Bardzo Brzydkich Rysunków” przyznaje, poprzez oryginalną twórczość stara się opowiedzieć publicznie o wszystkim tym, co ludzie próbują najczęściej ukryć przed światem. „Bardzo Brzydkie Rysunki” są sumą osobistych przeżyć, obserwacji i zupełnie abstrakcyjnych wizji autorki. Część z nich można podziwiać w „Bardzo brzydkim nieporadniku’ (Wydawnictwo Znak). Choć być może wygląda podobnie, nie jest to – jak przyznaje sama autorka - kalendarz biurkowy, ale na biurku prezentuje się najlepiej. Żaden też z niego poradnik, ale z pewnością pomoże przetrwać niejeden trudny moment. Spotkanie będzie okazją, by dowiedzieć się, m.in. skąd się wziął pomysł na „Bardzo Brzydkie Rysunki” i o czym one opowiadają?

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.