Komunikaty PR

Jak uwieść własnego męża na zawsze?

2021-03-08  |  11:00
Biuro prasowe

Pierwsze motyle dawno odleciały, przez obowiązki domowe romantyczne wieczory we dwoje zamieniły się miejscami ze wspólnym oglądaniem tv z całą rodziną, a dawna ekscytacja i pożądanie wydają się być uczuciem z poprzedniego wieku. Jak po wielu latach małżeństwa pozostać w tym pierwszym, wydaje się najbardziej emocjonującym etapie związku? Receptą na ten problem nie jest ciągłe dążenie do jedności, ale świadomość, że w małżeństwie celem małżonków powinno być współistnienie oraz fakt, że przyjęte strategie żony powinny znaleźć odzwierciedlenie w postawie męża.

Osobno, a jednak razem

Tak, to w niezależności każdego z nas tkwi sekret udanego, długoletniego związku. A mieści się ona we współistnieniu. To najważniejsza zasada udanego małżeństwa. Partner nie jest naszą własnością i ma prawo do własnych pasji, zdania czy rozwoju. A my mamy te same prawa.

Dobra relacja to taka, w której chcecie sobie wzajemnie dawać i nikt nie musi pilnować, czy wystarczająco dużo dostał. Wtedy przepływ między partnerami jest wzbogacający i płynny. Wtedy jesteście szczęśliwi ze sobą. Jeśli pragniecie długotrwałego związku, niezbędny jest wspólny, najlepiej długofalowy cel oraz odpowiedzialność małżonków. Tkwi ona w wywiązywaniu się ze swoich obowiązków i zadań, z których rozliczamy samych siebie, a nie partnera – mówi Lea M. Pyć-Leszczuk, autorka książki „Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą”.

Promowanie małżonka

Podziwianie męża, gdy na to zasługuje to nie tylko zaspokojenie przysłowiowego męskiego ego, ale również okazanie wsparcia i szacunku. Mówienie zawsze dobrze o swoim partnerze, potwierdzenie wiary w jego plany to budowanie jego dobrego wizerunku niczym najlepszy PR-owiec. A nie ma nic bardziej seksownego dla mężczyzny niż kobieta, na której pomoc i lojalność może zawsze liczyć.

Gdzie nie szukać przyczyn

Nasz mężczyzna jest naszym odzwierciedleniem, więc jeśli coś ci w nim przeszkadza, to jest to najczęściej ta ukryta, czasem ciemna, strona ciebie. Jeśli masz ochotę, by się czepiać i wytykać niedoskonałości, to proponuję, żebyś zaczęła najpierw od przyjrzenia się sobie. Pamiętajmy także, że partner wnosi w nasze życie doświadczenia i lekcje, które mamy aktualnie do przerobienia. Zamiast żalu, że coś idzie nie tak w naszej relacji, trzeba wyciągać wnioski i działać. Do znudzenia to powtarzam, ale bez tego naprawdę nic nie osiągniesz – opowiada Lea M. Pyć-Leszczuk.

A jednak sukienka

Praca i pogoń za sukcesem wpędzają kobiety w męską energię. Rywalizowanie z mężczyznami, a często wchodzenie w ich rolę prowadzi do ślepego zaułku. Podział domowych obowiązków jak najbardziej, ale dla mężów żona zawsze będzie tą jedyną, najcudowniejszą kobietą, z jaką zdecydowali się dzielić życie. Dlatego tak niesamowicie ważne jest odnalezienie i wydobycie własnej kobiecości. Pewna siebie żona, która zna własne kobiece atuty, będzie zawsze atrakcyjna dla swojego partnera.

 

 

Kontakt dla mediów:

Inga Ryfka

Account Executive

+48 790 393 471

i.ryfka@agencjafaceit.pl

 

 

LEA MAGDALENA PYĆ-LESZCZUK

Autorka książki i projektu "Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą" oraz mocno‌ ‌stąpająca‌ ‌po‌ ‌ziemi‌ ‌kobieta‌ ‌biznesu.‌ Na co dzień właścicielka firmy poligraficznej Best Factory w Warszawie. Jest spełnioną rodzinnie, biznesowo i twórczo kobietą. Jest dumna z tego, że harmonijnie łączy życie prywatne i zawodowe. ‌Odniosła‌ ‌sukces‌ w‌ ‌każdej‌ ‌dziedzinie‌ ‌życia.‌ ‌Projekt‌ „Świadoma Bogini” ‌to‌ ‌nowa‌ ‌odsłona‌ ‌działalności,‌ ‌również‌ ‌tej‌ biznesowej‌ ‌i‌ ‌dowód,‌ ‌że‌ ‌można‌ ‌spełniać‌ ‌misję‌ ‌w‌ ‌najlepszym‌ ‌wydaniu.‌

 

Potrafi zainspirować i zmotywować do skutecznej przemiany. W książce „Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą” pokazuje, że każda kobieta może osiągnąć co zechce, pod warunkiem, że umiejętnie po to sięgnie. Dzieli się w niej nie tylko swoją drogą, ale też mapami, z których korzystała. Lea potrafi zainspirować i zmotywować do skutecznej przemiany. Jej efektem będzie poczucie spełnienia w każdym obszarze życia oraz osadzenia w kobiecości.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.