Komunikaty PR

„Klasyka z twistem” – debiut wydawniczy Patrycji Cierockiej-Szumichory.

2022-04-27  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

Po stworzeniu 25 kolekcji dla polskiego brandu Patrizia Aryton przyszedł czas na podsumowanie doświadczeń Dyrektor Kreatywnej marki. Patrycja Cierocka-Szumichora w swojej pierwszej publikacji "Klasyka z Twistem" zebrała zasady, dzięki którym odbiorcy będą mogli zmienić myślenie o stylu, modzie i swojej stylizacji. Przełamuje też ważne stereotypy – jak ten o dopasowaniu stylizacji do wieku czy łączeniu kolorów. Obserwacje Dyrektor Kreatywnej przeplatają się z serią praktycznych porad oraz ćwiczeń, dzięki którym tworzenie codziennych zestawów ubrań będzie przyjemnością.

„Klasyka z twistem” to pierwsza książka Patrycji Cierockiej-Szumichory, znanej w branży modowej jako osoba odpowiedzialna za tworzenie kolekcji i budowanie wizerunku marki Patrizia Aryton. Stworzona ponad 30 lat temu przez rodziców projektantki marka pod kierownictwem córki właścicieli przeszła i nadal przechodzi szereg zmian. Obecna w firmie od małego dziecka Patrycja Cierocka-Szumichora czerpała wiedzę od swojej mamy, by w przyszłości studiować projektowanie odzieży na międzynarodowych uczelniach. Klasyka i moda, które znała z lat 90‘ przeszły transformację by spełnić potrzeby współczesnych kobiet. Bazując na wiedzy oraz własnych doświadczeniach stworzyła praktyczny poradnik, który zawiera przystępne treści o budowaniu własnego stylu.

„Wychodzę z założenia, że nasz styl w pierwszej kolejności ma pasować do naszej osobowości, a analiza sylwetki i kolorystyki jest narzędziem pomocniczym. Naturalnie warto czerpać z wiedzy o modelowaniu sylwetki i analizie kolorystycznej, ale w sposób wybiórczy. Wykorzystujmy tylko tę część informacji, które do nas pasują.” – o stylu dopasowanym do osobowości opowiada autorka książki Patrycja Cierocka – Szumichora. Osobowość - od niej zaczyna się wyrażanie swojego stylu, a hiperpoprawność w obecnych czasach nie jest potrzebna ani w modzie, ani w życiu - jak twierdzi autorka książki. Nie boi się też przełamywać stereotypów:„Gdy przeglądałam magazyny o modzie, nigdy nie rozumiałam tworzenia różnych stylizacji dla dwudziestolatek, czterdziestolatek i sześćdziesięciolatek. Obserwując moje otoczenie i kobiety, które mnie zawsze inspirowały, kompletnie nie widzę analogii do powszechnie stosowanej kategoryzacji mody według wieku. Przeciwnie – znam bardzo nowoczesne sześćdziesięciolatki i wyjątkowo zachowawcze dwudziestolatki. Wiek nie ma nic wspólnego z modą; do niczego nas nie zobowiązuje, a to, co definiuje nasz styl, nie jest wcale związane z metryką, ale z naszą osobowością.” – pisze we wstępie Patrycja Cierocka-Szumichora.

W debiutanckim wydaniu „Klasyka z twistem” autorka zdradza rozwiązania na kreowanie swojego wizerunku poprzez stylizację. Przy tworzeniu książki bardzo cenne okazały się opinie i rozmowy z Klientkami zarządzanej przez nią marki. To dzięki nim nabrała pewności by je podsumować i stworzyć merytoryczny poradnik stylu. Patrycja gwarantuje, że porady, które są zawarte w publikacji, będą prawie działać, jeśli zostaną dostosowane do osobowości. Wśród nich przydatne informacje o łączeniu kolorów, stylizacji poszczególnych elementów garderoby czy zasady łączenia elementów sportowych. Dla projektantki bazą dla nowoczesnej klasyki są dobre jakościowo rzeczy, dzięki którym czytelniczka zamiast kupować więcej, będzie kupować lepiej. Książka oprócz zebranych zasad i porad przyciąga uwagę wyjątkowymi ilustracjami, które na potrzeby wydania stworzyły Agata Wierzbicka. Uzupełnieniem nowoczesnej klasyki jest naturalny wizaż i jemu poświęcony jest ostatni rozdział spisany przez Agatę Zygadło.

Jak łączyć ze sobą kolory? Na co zwracać uwagę podczas zakupów? Jak nosić elegancki płaszcz? Czym różni się business casual od smart casual? Na te oraz inne nurtujące wszystkie fanki mody pytania odpowiada „Klasyka z twistem” Patrycji Cierockiej-Szumichory. Premiera książki i e-booka już 26 kwietnia 2022.

 

Patrycja Cierocka-Szumichora – mama, projektantka, business woman. Od kilkunastu lat mocno zaangażowana w rozwój marki Patrizia Aryton. W czasie pandemii rozpoczęła wraz z Magdaleną Właszynowicz cykl spotkań live na temat tajników mody, który odniósł duży sukces wśród fanek brandu, zrzeszając dotychczasowe i nowe Klientki. Konsekwentnie buduje nowy wizerunek rodzinnej firmy, z łatwością godzi biznes z kreatywnością. Pasje i doświadczenie czerpała od dzieciństwa obserwując Mamę, a z biegiem lat nabierała nowych kompetencji współpracując z najlepszymi specjalistami w branży mody, głównymi projektantami czy topowymi stylistami. Wiedzę zdobywała na uczelni London Collage of Fashion oraz na studiach podyplomowych wspartych ekspertami z florenckiej Polimody. Na bieżąco obserwuje zmieniający się rynek, czyta raporty branżowe i aktywnie śledzi trendy, by razem z zespołem projektantów tworzyć jakościowe i ponadczasowe kolekcje.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.