Literackie odkrycie, czyli powieść 24-letniej Natalii Kostrzyckiej z Torunia
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl
Literackie odkrycie, czyli powieść 24-letniej Natalii Kostrzyckiej z Torunia
Natalia Kostrzycka, 24-latka z Torunia, to jedna z pisarek, która ma szansę odnieść sukces literacki, publikując własnym sumptem we współpracy z wydawnictwem self-publishingowym BookEdit. Kostrzycka w tym roku wydała thriller psychologiczny pt. “Paranoja”, który znajdował się przez kilka dni z rzędu na trzecim miejscu sprzedaży u największego polskiego dystrybutora książek. Kontynuacja powieści ukaże się jesienią tego roku, również nakładem BookEdit.
Powieść Natalii Kostrzyckiej opowiada historię młodej kobiety, Anastazji, która zaczyna podejrzewać swojego męża o romans. Bohaterka mierzy się nie tylko z kryzysem w relacji, ale również własnym wewnętrznym zagubieniem i samotnością. Brak porozumienia przeradza się w konflikty, kłamstwa i sekrety. Kiedy Anastazja na prośbę matki odwiedza dom rodzinny, kobieta staje w obliczu dawnych uczuć i rodzinnych tajemnic. Akcja gęstnieje, a czytelnik towarzyszy bohaterce w jej irracjonalnych decyzjach i działaniach, które w końcu prowadzą do tragedii.
Wyżej niż Grochola
“Paranoja” to historia rozpięta między skrajnymi emocjami, zranieniem a zemstą, miłością a zazdrością. – Zastanawiamy się, kto tak naprawdę ma paranoję. Mąż? Matka? Anastazja? Siostra? Dawid? A może czytelnik? Jeśli sami nie wiecie kto, to jest to zamierzony efekt. W książce jest wiele niewyjaśnionych spraw, a samo zakończenie otwiera drogę do drugiej części – mówi Natalia Kostrzycka. 24-letnia pisarka z Torunia odniosła sukces, znajdując się przez kilka dni z rzędu, tydzień po premierze, na trzecim miejscu sprzedaży u największego polskiego dystrybutora książek. “Paranoja” wyprzedziła tym samym książki uznanych autorek, takich jak Katarzyna Grochola czy dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska. Powieść została również dostrzeżona wśród przedstawicieli polskiej blogosfery książkowej, którzy docenili młodą autorkę za skomplikowaną fabułę i doskonale poprowadzoną intrygę.
Kontynuacja thrillera jesienią
Już wkrótce thriller doczeka się swojej kontynuacji. – Po ciepłym przyjęciu debiutu Natalii zdecydowaliśmy się na współfinansowanie kontynuacji jej powieści. To możliwe ponieważ działamy w modelu hybrydowym. Jako wydawnictwo self-publishingowe traktujemy autorów jak partnerów, którzy mają duży wpływ na cały proces pracy nad książką. Jednocześnie chcemy, by czuli się zaopiekowani i prowadzeni w karierze pisarskiej jak w tradycyjnie działającym wydawnictwie – mówi Artur Owczarski, założyciel BookEdit.
“Paranoja” Natalii Kostrzyckiej to czytelnicza perełka, która ma szansę zostać hitem wśród książek wydanych własnym wkładem finansowym. To niepokojący i pełen napięcia debiut, w którym autorka balansuje między kontrastującymi ze sobą uczuciami i igra z domysłami czytelników. Powieść jest dostępna w sprzedaży w księgarniach internetowych i stacjonarnych w całej Polsce.
Natalia Kostrzycka – 24-letnia Torunianka. Pisarka z pasji, czytelniczka z zamiłowania. “Paranoja" to jej debiutancka powieść, która już tej jesieni będzie miała swoją kontynuację.
BookEdit to nowe wydawnictwo działające w modelu self-publishing, alternatywnym w stosunku do klasycznych wydawnictw. Współpracuje z doświadczonymi recenzentami, redaktorami i grafikami, wspierając autorów podczas wszystkich etapów pracy nad książką. W ofercie marki znajdują się książki drukowane, e-booki i audiobooki, a także profesjonalna korekta i redakcja, ghostwriting i copywriting. BookEdit działa w oparciu o takie wartości, jak jakość, niezależność i twórcza wolność. Oferta wydawnictwa skierowana jest do zawodowych pisarzy, debiutantów, blogerów i celebrytów, firm i korporacji, a także do tych wszystkich, którzy marzą o wydaniu własnej książki. Nakładem BookEdit ukazały się m.in.: e-book "Pokonać siebie" Andrzeja Cichockiego, "Paranoja" Natalii Kostrzyckiej oraz "Ósmy kontynent" Mariusza Szeiba.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.