Komunikaty PR

Live z Januszem Szostakiem w sprawie zaginięcia Iwony Wieczorek

2020-03-25  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magda Kaczyńska
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska

Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl

Historia Iwony Wieczorek, która zaginęła 17 lipca 2010 r., wracając do domu z sopockiego klubu Dream Club, mimo upływu niemal 10 lat nadal interesuje dziennikarzy i porusza zwykłych ludzi. Matka Iwony wciąż czeka na wieści o losie córki. Co roku w Polsce, według danych policji, znika niemal 20 tysięcy osób, z których wielu nie wraca do domu. Ich bliscy przeżywają katusze niewiedzy. Ta tragedia może spotkać każdego znać. Dlatego nie możemy zapomnieć o sprawie Iwony Wieczorek.

26 marca o godz. 17.00 na profilu Wydawnictwa Harde na Instagramie (https://www.instagram.com/hardewydawnictwo/) odbędzie się spotkanie z Januszem Szostakiem, autorem książki "Co się stało z Iwoną Wieczorek".

Janusz Szostak jako jedyny dziennikarz  w Polsce zbadał dogłębnie sprawę Iwony Wieczorek. Zanalizował fakty i hipotezy, przeglądnął akta, rozmawiał z matką zaginionej, ze świadkami, policjantami, detektywami, jasnowidzami.  Przeprowadzał wizje lokalne. Nadal monitoruje przebieg oficjalnego śledztwa oraz prowadzi własne, dziennikarskie dochodzenie. Między innymi przekazał Policji  trzy anonimowe filmy, które albo pokazują prawdziwe wydarzenia związane ze sprawą zaginięcia Iwony Wieczorek, albo są przerażającym żartem. Można je również zobaczyć na stronie e-reporter.pl.

W książce „Co się stało z Iwoną Wieczorek” zrekonstruował  niemal minuta po minucie ostatnie dni i godziny życia dziewczyny oraz związanych z nią osób. Zaprezentował przebieg śledztwa, wytykając błędy policji. Pokazał, że kryminalna zagadka mogła zostać rozwiązana, ale śledczy popełnili – celowo lub z powodu niekompetencji – błędy, skazując matkę zaginionej na niewyobrażalne cierpienie i pozwalając, by sprawcy uniknęli kary.

Wydawnictwo Harde i Janusz Szostak zapraszają 26 marca o godz. 17.00 na spotkanie live na Instagramie wydawnictwa (https://www.instagram.com/hardewydawnictwo/).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.