Komunikaty PR

MORSOWANIE - bestseller stycznia Wydawnictwa Harde

2021-02-02  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magda Kaczyńska
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska

Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl
Do pobrania news ( 0.58 MB )

Morsowanie, niegdyś rozrywka dla wybranych, staje się coraz bardziej popularne. Można nawet powiedzieć – modne. Zdarza się jednak, że kąpieli w zimnej wodzie próbują osoby bez odpowiedniego przygotowania lub też cierpiące na dolegliwości wykluczające możliwość bezpiecznego korzystania z tej przyjemności.

Co więc zrobić, by praktykowanie morsowania było bezpieczne i przynosiło same korzyści dla ciała i ducha? Sięgnąć po poradnik „Morsowanie” pióra Ewy Zwierzchowskiej, który ukazał się nakładem Wydawnictwa Harde. Książka jest skierowana przede wszystkim do początkujących morsów oraz osób rozpoczynających przygodę z tą aktywnością fizyczną - dla zdrowia, dla poprawy odporności i dla podniesienia nastroju.  

Autorka opisuje krok po kroku, jak przygotować się do zimowych kąpieli, jak je praktykować i jak korzystać z ich dobrodziejstw. Porusza zagadnienia dotyczące stanu zdrowia, diety, sprzętu, rozgrzewki, ubrania, środków bezpieczeństwa. Uzupełnieniem części poradnikowej są wywiady z doświadczonymi morsami, którzy dzielą się z czytelnikami wiedzą i kilkudziesięcioletnim doświadczeniem.

Poradnik Wydawnictwa Harde  zawiera wszystkie niezbędne informacje, dzięki którym morsowanie będzie doświadczeniem przyjemnym i bezpiecznym. Można mieć nadzieję, że dzięki takiej publikacji zmniejszy się liczba osób, które wchodzą do zimnej wody  na hurra, bez konsultacji lekarskiej, bez przygotowania lub nawet rozgrzewki, co może skończyć się poważną chorobą.  

Znana aktorka Joanna Moro  poleca „Morsowanie”  tymi słowami: Nareszcie pojawił się na rynku prawdziwy poradnik nie tylko dla morsa,  ale przede wszystkim dla człowieka, dążącego do utrzymania zdrowia,  witalności i urody. Sama czytam go z zapartym tchem  i Wam serdecznie polecam,  żeby potem z pełną świadomością  i bez żadnych obaw rozkoszować się zimnymi kąpielami. Na zdrowie!”.

 Książka dostępna jest w najlepszych sieciach księgarskich i księgarniach stacjonarnych oraz internetowych, w tym na www.wiemiwybieram.pl/harde, jak też w wersji e-book m.in. na woblink.pl, legimi.pl, publio.pl, ebookpoint.pl. Zapraszamy na stronę wydawnictwa www. harde.se.pl/ oraz na Facebook.com i Instagram - @hardewydawnictwo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.