Najgorętsza literacka premiera roku!
26. sierpnia w STUDIO SKANDAL miała miejsce premiera książki Sylwii Koperskiej „Wilczyca. W pogoni za wolnością”. Powieść ta jeszcze nie trafiła do sprzedaży, a już jest na ustach wielu, za sprawą filmowców, którzy na etapie powstawania książki kupili prawa do ekranizacji. Na premierze nie zabrakło gwiazd.
„Wilczyca. W pogoni za wolnością”, pierwsza część trylogii „Wilczyca”, jest debiutancką powieścią Sylwii Koperskiej. To historia młodej dziewczyny, która dorasta w toksycznym domu. Odrzucenie przez matkę i brak poczucia bezpieczeństwa sprawiają, że wpada w złe towarzystwo. To opowieść o bolesnym dojrzewaniu, ogromnej potrzebie miłości i akceptacji ze strony bliskich. Jak przyznaje sama autorka, książka zawiera elementy biograficzne i jest swego rodzaju spowiedzią, której wyznanie pozwoliło wyrzucić z siebie złe wspomnienia i uwolnić się od traumatycznych doświadczeń.
Ale „Wilczyca” to także opowieść o dążeniu do szczęścia. Daje nadzieję i uczy, aby nigdy nie przekreślać drugiego człowieka, bez względu na jego historię. To dowód na to, że warto wierzyć w siebie, nie wolno się poddawać i zawsze można zmienić swoje życie na lepsze.
Potencjał książki dojrzeli filmowcy, którzy - jeszcze na etapie powstawania powieści - wykupili prawa do jej ekranizacji. „Wilczyca” już niebawem zadebiutuje także na srebrnym ekranie.
Autorkę w dniu premiery wspierali Katarzyna Warnke, Piotr Stramowski, Katarzyna Niezgoda, Edyta Herbuś, Robert Janowski, Mariusz Przybylski, Kazimierz Marcinkiewicz, Magda Modra i Kacper Krupski.
Partnerami wydarzenia byli: Baziółka, Amrit Joy, BEAUTY DERM AESTETIC dystrybutor marki SUNEKOS, firma cateringowa WOLNY OGIEŃ, CEDC International dystrybutor marek FINSBURY LONDON DRY GIN i RUSSIAN STANDARD VODKA, STUDIO SKANDAL, STYLISTA FRYZUR PIOTR POSTEK, PARDON MY FRENCH, JAKE VISION, a także TEAM GROUP.
Książka Sylwii Koperskiej „Wilczyca. W pogoni za wolnością” do sprzedaży trafi 1. września
Sylwia Koperska „WILCZYCA. W pogoni za wolnością” premiera 1. września 2020 r. wydawnictwo Prószyński i S-ka. Cena: 39,90 zł
Kontakt: Agnieszka Kołogrecka tel. 601 40 70 33 agnieszka@poprostupr.pl

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.