Komunikaty PR

Najgorętsza literacka premiera roku!

2020-08-27  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kołogrecka
PO PROSTU PR



agnieszka|poprostupr.pl| |agnieszka|poprostupr.pl
601407033

26. sierpnia w STUDIO SKANDAL miała miejsce premiera książki Sylwii Koperskiej „Wilczyca. W pogoni za wolnością”. Powieść ta jeszcze nie trafiła do sprzedaży, a już jest na ustach wielu, za sprawą filmowców, którzy na etapie powstawania książki kupili prawa do ekranizacji. Na premierze nie zabrakło gwiazd.

„Wilczyca. W pogoni za wolnością”, pierwsza część trylogii „Wilczyca”, jest debiutancką powieścią Sylwii Koperskiej. To historia młodej dziewczyny, która dorasta w toksycznym domu. Odrzucenie przez matkę i brak poczucia bezpieczeństwa sprawiają, że wpada w złe towarzystwo. To opowieść o bolesnym dojrzewaniu, ogromnej potrzebie miłości i akceptacji ze strony bliskich. Jak przyznaje sama autorka, książka zawiera elementy biograficzne i jest swego rodzaju spowiedzią, której wyznanie pozwoliło wyrzucić z siebie złe wspomnienia i uwolnić się od traumatycznych doświadczeń.

Ale „Wilczyca” to także opowieść o dążeniu do szczęścia. Daje nadzieję i uczy, aby nigdy nie przekreślać drugiego człowieka, bez względu na jego historię. To dowód na to, że warto wierzyć w siebie, nie wolno się poddawać i zawsze można zmienić swoje życie na lepsze.

Potencjał książki  dojrzeli filmowcy, którzy - jeszcze na etapie powstawania powieści - wykupili prawa do jej ekranizacji. „Wilczyca” już niebawem zadebiutuje także na srebrnym ekranie.

Autorkę w dniu premiery wspierali Katarzyna Warnke, Piotr Stramowski, Katarzyna Niezgoda, Edyta Herbuś, Robert Janowski, Mariusz Przybylski, Kazimierz Marcinkiewicz, Magda Modra i Kacper Krupski.

Partnerami wydarzenia byli: Baziółka, Amrit Joy, BEAUTY DERM AESTETIC dystrybutor marki SUNEKOS, firma cateringowa WOLNY OGIEŃ, CEDC International dystrybutor marek FINSBURY LONDON DRY GIN i RUSSIAN STANDARD VODKA, STUDIO SKANDAL, STYLISTA FRYZUR PIOTR POSTEK, PARDON MY FRENCH, JAKE VISION, a także TEAM GROUP.

Książka Sylwii Koperskiej „Wilczyca. W pogoni za wolnością” do sprzedaży trafi 1. września 

Sylwia Koperska „WILCZYCA. W pogoni za wolnością”  premiera 1. września 2020 r. wydawnictwo Prószyński i S-ka. Cena:  39,90 zł

Kontakt: Agnieszka Kołogrecka tel. 601 40 70 33 agnieszka@poprostupr.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PO PROSTU PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.