Komunikaty PR

Po przeprowadzce TaniaKsiazka.pl rozwinie skrzydła

2020-07-16  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.95 MB )

To już trzecia przeprowadzka internetowej księgarni TaniaKsiazka.pl w ciągu trzech lat. Po raz kolejny podyktowana jest tym, że firma po prostu nie mieści się w starych magazynach. Rozwija się tak intensywnie, że potrzebuje więcej miejsca. Od połowy lipca jej siedzibą będzie Panattoni Park na obrzeżach Białegostoku.

Ostatnie miesiące, w czasie których wiele ważnych dziedzin życia przeniosło się do Internetu, miały ogromny wpływ na sektor e-commerce. Społeczeństwo weszło na wyższy poziom cyfryzacji, a rozwój branży dynamicznie przyśpieszył. Niewątpliwie swój udział ma w tym również TaniaKsiazka.pl, jedna z największych księgarni internetowych w Polsce.

- Rozwijamy się tak dynamicznie, że pomimo zagarnięcia wszystkich powierzchni magazynowych w siedzibie przy ul. Andersa, doszliśmy do wniosku, że dłużej tak nie damy rady. Dlatego też podjęliśmy decyzję o kolejnej przeprowadzce, tym razem do lokalizacji, która - mamy nadzieję - wystarczy nam na najbliższe kilka lat i pozwoli wreszcie rozwinąć skrzydła - wyjaśnia właściciel księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl Łukasz Kierus. 

Naszym nadrzędnym celem jest wysyłka jak największej ilości zamówień tego samego dnia, kiedy zostały złożone.

- dodaje Łukasz Kierus

13 kilometrów półek

TaniaKsiazka.pl przeprowadza się do Panattoni Park w północno-zachodniej części Białegostoku. Znajduje się on w pobliżu drogi S8 łączącej Warszawę i Białystok, co gwarantuje świetne połączenie z całym krajem. Nieopodal przebiegać ma również via Carpatia.

Park dysponuje najnowocześniejszymi w regionie magazynami klasy A.  Taniaksiazka.pl na początku mieściła się na 60 m.kw. Teraz zajmie blisko 8 tys. m. kw. powierzchni. Umożliwi jej to składowanie 2350 palet(z możliwością rozbudowy o kolejne 500 miejsc). Do dyspozycji księgarni internetowej będzie 13 km półek! (około 1300 regałów). Załadunek ma się odbywać przy 8 rampach.

Mamy tu zdecydowanie lepsze warunki niż dotychczas - mówi Szymon Mordaka, dyrektor operacyjny w TaniaKsiazka.pl i wylicza zalety nowych pomieszczeń. - Wysokość magazynów i szerszy rozstaw słupów pozwala na optymalne wykorzystanie powierzchni. Zapewnia też lepszą ergonomię pracy. Szersze ścieżki komunikacyjne nie spowodują "tłoku". Lepsza jest też termika, co ma znaczenie, szczególnie dla przechowywania papierowych artykułów. Plusem jest też korzystniejsze skomunikowanie z firmami kurierskimi. Pracownicy cieszą się natomiast z większych i nowocześniejszych pomieszczeń socjalnych. 

Nowy magazyn przygotowany jest do obsługi wielu aut w tym samym czasie, co skróci czas oczekiwania na załadunek. Tym samym TaniaKsiazka.pl będzie mogła współpracować z liczniejszą grupą dostawców czy producentów i dokonywać większych zakupów.

Korzyści dla partnerów, klientów i pracowników

Dla księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl, która miesięcznie realizuje prawie 200 000 przesyłek, każdy dodatkowy metr kwadratowy to szansa na szybszy rozwój. Duża powierzchnia magazynowa pozwoli na poszerzenie asortymentu, udoskonalenie obsługi zamówień, zwłaszcza podczas sezonowych wzrostów i po prostu ułatwi pracę.

Większy magazyn to więcej produktów dostępnych od ręki. Dzięki temu skrócimy czas realizacji zamówienia. Rozszerzymy również ofertę o nowe produkty. Jesteśmy też bardziej przygotowani na okresy szału zakupowego - komentuje Łukasz Kierus.

Na razie do nowego obiektu przenoszą się tylko magazyny. TaniaKsiazka.pl nie wyklucza zwiększenia zatrudnienia po przeprowadzce.

W Glosel obecnie pracuje ok. 300 osób. Do przeprowadzki przygotowaliśmy się wcześniej i na ten moment mamy optymalny stan zatrudnienia. Jednak przed nami sezon podręcznikowy, Black Friday i święta, tak więc niedługo zapewne będziemy potrzebowali więcej rąk do pracy - dodaje właściciel TaniaKsiazka.pl.

To nie ostatnia inwestycja spółki w infrastrukturę. Sukcesywnie otwiera ona kolejne punkty odbioru osobistego. Przesyłkę od TaniaKsiazka.pl można już bezpłatnie odebrać m.in. w Białymstoku, Suwałkach, Ełku, Warszawie, Grajewie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.