"Dogadajmy się" najnowsza książka Tomasza Kammela już na rynku!
Najnowsza książka Tomasza Kammela już na rynku!
„Dogadajmy się“ pojawia się w momencie, kiedy sztuka komunikacji staje się jedną z najcenniejszych wartości współczesnego świata. Dwa plemiona okopały się na swoich pozycjach, a w publicznej debacie dominują słowa, które nigdy nie powinny się pojawić. Sytuacja bez wyjścia? Nie – dogadajmy się! Ale jak? Na te i inne pytania odpowiada najnowsza publikacja Tomasza Kammela.
Książka Tomasza Kammela Wydawnictwa Altenberg to prosty, przejrzysty, świetnie wydany poradnik o sztuce mówienia i dogadywania się. To podręcznik o skutecznym rozmawianiu, które nikogo nie poniża, a staje się bezpieczną drogą dochodzenia do kompromisów i zwykłego ludzkiego porozumienia.
Dzięki książce „Dogadajmy się” dowiadujemy się między innymi:
- jak rozmawiać o podwyżce w pracy,
- jak zapamiętywać imiona,
- jak dodać bliskiej osobie otuchy po stracie,
- jak grzecznie zakończyć przydługą i niechcianą rozmowę,
- jak przekonywująco i z taktem mówić „nie”,
- jak przekonywać innych do swoich racji,
- jak z kłótni wyprowadzić dobro,
- jak… kulturalnie i skutecznie zbyć telemarketera.
Jak pisze sam autor: “Moja książka nie rozwiązuje komunikacyjnych problemów świata, ale ma ułatwić wygaszenie zaognionych sporów, subtelnie zachęcać do zwolnienia, bo wtedy jaśniej się myśli i szuka kompromisu. Tak, „kompromis” to najważniejsze słowo na jej kartach”.
Chodzi o kompromis typu win-win, czyli „ustępujemy sobie nawzajem, ale tak, żeby obie strony były zadowolone i nikt nie czuł się przegrany. Tomasz Kammel opowiada o 49 codziennych wyzwaniach w codziennej komunikacji. Dzięki wiedzy zawartej w tej książce będziesz już zawsze wiedzieć, co mówić, gdy trzeba dogadać się z innymi.
Książka dostępna jest wyłącznie on line na stronie Wydawnictwa Altenberg:
https://altenberg.pl/dogadajmy-sie-tomasz-kammel/
O autorze:
Tomasz Kammel – dziennikarz telewizyjny, optimista, showman, humanista. Znany z programów telewizyjnych takich jak m.in. Pytanie na śniadanie, The Voice of Poland, Kocham cię, Polsko!, Teleexpress, Randa w ciemno i wiele innych. Autor książek „Jak występować publicznie…nie tylko w telewizji”, „Moc w gębie” oraz „Dogadajmy się”.
„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty
O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.