Komunikaty PR

"Dogadajmy się" najnowsza książka Tomasza Kammela już na rynku!

2021-12-15  |  14:00
Biuro prasowe

Najnowsza książka Tomasza Kammela już na rynku!

„Dogadajmy się“ pojawia się w momencie, kiedy sztuka komunikacji staje się jedną z najcenniejszych wartości współczesnego świata. Dwa plemiona okopały się na swoich pozycjach, a w publicznej debacie dominują słowa, które nigdy nie powinny się pojawić. Sytuacja bez wyjścia? Nie – dogadajmy się! Ale jak? Na te i inne pytania odpowiada najnowsza publikacja Tomasza Kammela.

Książka Tomasza Kammela Wydawnictwa Altenberg to prosty, przejrzysty, świetnie wydany poradnik o sztuce mówienia i dogadywania się. To podręcznik o skutecznym rozmawianiu, które nikogo nie poniża, a staje się bezpieczną drogą dochodzenia do kompromisów i zwykłego ludzkiego porozumienia.

Dzięki książce „Dogadajmy się” dowiadujemy się między innymi:

  • jak rozmawiać o podwyżce w pracy,
  • jak zapamiętywać imiona,
  • jak dodać bliskiej osobie otuchy po stracie,
  • jak grzecznie zakończyć przydługą i niechcianą rozmowę,
  • jak przekonywująco i z taktem mówić „nie”,
  • jak przekonywać innych do swoich racji,
  • jak z kłótni wyprowadzić dobro,
  • jak… kulturalnie i skutecznie zbyć telemarketera.

Jak pisze sam autor: “Moja książka nie rozwiązuje komunikacyjnych problemów świata, ale ma ułatwić wygaszenie zaognionych sporów, subtelnie zachęcać do zwolnienia, bo wtedy jaśniej się myśli i szuka kompromisu. Tak, „kompromis” to najważniejsze słowo na jej kartach”.

Chodzi o kompromis typu win-win, czyli „ustępujemy sobie nawzajem, ale tak, żeby obie strony były zadowolone i nikt nie czuł się przegrany. Tomasz Kammel opowiada o 49 codziennych wyzwaniach w codziennej komunikacji. Dzięki wiedzy zawartej w tej książce będziesz już zawsze wiedzieć, co mówić, gdy trzeba dogadać się z innymi.

Książka dostępna jest wyłącznie on line na stronie Wydawnictwa Altenberg:

https://altenberg.pl/dogadajmy-sie-tomasz-kammel/

 

O autorze:

Tomasz Kammel – dziennikarz telewizyjny, optimista, showman, humanista. Znany  z programów telewizyjnych takich jak m.in. Pytanie na śniadanie, The Voice of Poland, Kocham cię, Polsko!, Teleexpress, Randa w ciemno i wiele innych. Autor książek „Jak występować publicznie…nie tylko w telewizji”, „Moc w gębie” oraz „Dogadajmy się”.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.