Komunikaty PR

"Zakochana hrabina" - nowa powieść Urszuli Gajdowskiej

2022-02-02  |  07:00

24 lutego 2022 r., nakładem wydawnictwa Szara Godzina, ukaże się trzeci tom lubianego przez czytelników cyklu Urszuli Gajdowskiej „W dolinie Narwi” -  „Zakochana hrabina”.

Hrabina Aurelia Plater, z domu Strzelecka, wraca po długiej podróży z Indii do kraju… A także na salony.

Obdarzona nieprzeciętną urodą i równie kuszącą fortuną po zmarłym mężu budzi całkiem spore zainteresowanie adoratorów. Niestety, nie wszystkim z nich przyświecają szlachetne intencje.  Wkrótce młoda wdowa wplątana zostaje w próbę zabójstwa. Na domiar złego na drodze Aurelii staje major Edmund Breza – uwodziciel
i hazardzista, z którym od lat toczy wojnę…

 Wraz z romansem historycznym „Zakochana hrabina” wrócimy do magicznego, XIX-wiecznego Podlasia, które zdążyliśmy pokochać dzięki powieściom „Zadziorna baronówna” i „Panna bez majątku”.

  Urszula Gajdowska pochodzi z malutkiej wsi Rusaki niedaleko miasteczka Mońki, ale od 15 roku życia mieszka w Białymstoku. Tereny, które opisuje w cyklu „W dolinie Narwi” to kraj jej dzieciństwa. Niektóre wydarzenia zostały zainspirowane opowieściami dziadków i starszych mieszkańców regionu. Nakładem wydawnictwa Szara Godzina ukazały się już dwie poprzednie książki autorki z cyklu “W dolinie Narwi”.

Patronat nad powieścią objęli: Radio Białystok, Gazeta Współczesna, Kurier Poranny, Życie Siedleckie, Białystok online, mylomza.pl, Zaczytana Ewelka, Przystanek Szczęścia, Bookiecik wrażeń, Ank 1985 czyta.

 Urszula Gajdowska i Wydawnictwo Szara Godzina zapraszają do czytania trzeciego tomu cyklu „W dolinie Narwi” – „Zakochana hrabina”. Powieść będzie miała premierę w księgarniach stacjonarnych i internetowych 24 lutego 2022 r.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.