"Zakochana hrabina" - nowa powieść Urszuli Gajdowskiej
24 lutego 2022 r., nakładem wydawnictwa Szara Godzina, ukaże się trzeci tom lubianego przez czytelników cyklu Urszuli Gajdowskiej „W dolinie Narwi” - „Zakochana hrabina”.
Hrabina Aurelia Plater, z domu Strzelecka, wraca po długiej podróży z Indii do kraju… A także na salony.
Obdarzona nieprzeciętną urodą i równie kuszącą fortuną po zmarłym mężu budzi całkiem spore zainteresowanie adoratorów. Niestety, nie wszystkim z nich przyświecają szlachetne intencje. Wkrótce młoda wdowa wplątana zostaje w próbę zabójstwa. Na domiar złego na drodze Aurelii staje major Edmund Breza – uwodziciel
i hazardzista, z którym od lat toczy wojnę…
Wraz z romansem historycznym „Zakochana hrabina” wrócimy do magicznego, XIX-wiecznego Podlasia, które zdążyliśmy pokochać dzięki powieściom „Zadziorna baronówna” i „Panna bez majątku”.
Urszula Gajdowska pochodzi z malutkiej wsi Rusaki niedaleko miasteczka Mońki, ale od 15 roku życia mieszka w Białymstoku. Tereny, które opisuje w cyklu „W dolinie Narwi” to kraj jej dzieciństwa. Niektóre wydarzenia zostały zainspirowane opowieściami dziadków i starszych mieszkańców regionu. Nakładem wydawnictwa Szara Godzina ukazały się już dwie poprzednie książki autorki z cyklu “W dolinie Narwi”.
Patronat nad powieścią objęli: Radio Białystok, Gazeta Współczesna, Kurier Poranny, Życie Siedleckie, Białystok online, mylomza.pl, Zaczytana Ewelka, Przystanek Szczęścia, Bookiecik wrażeń, Ank 1985 czyta.
Urszula Gajdowska i Wydawnictwo Szara Godzina zapraszają do czytania trzeciego tomu cyklu „W dolinie Narwi” – „Zakochana hrabina”. Powieść będzie miała premierę w księgarniach stacjonarnych i internetowych 24 lutego 2022 r.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.