Komunikaty PR

Romans oparty na faktach: Iwona Kulwicka o tym, jak zakochać się na Tinderze

2022-05-26  |  11:40
Biuro prasowe

Poszukiwanie miłości przez Internet stało się coraz bardziej popularne. Choć ograniczenia związane z pandemią zostały zniesione, wiele osób nadal korzysta z aplikacji randkowych. O tym jak znaleźć miłość w sieci, przekonała się Iwona Kulwicka, autorka powieści „Miłość po 40. Jak zakochać się na Tinderze. Książka dla kobiet, które nie wierzą w miłość”. Jej powieść dostępna jest już w księgarniach.

Najpopularniejszymi aplikacjami randkowymi w Polsce są Tinder i Badoo (Badanie Mediapanel). Randkowanie online, dla coraz większej ilości osób, stanowi wygodny sposób, by bez wychodzenia z domu poznawać ludzi z całego świata. Aplikacje są proste w użyciu, wymagają podawania niewielkiej ilości danych, a większość z nich jest bezpłatna. W dodatku umożliwiają randkowanie z osobami z całego świata. Przekonała się o tym również autorka, Iwona Kulwicka, która za pomocą aplikacji randkowej nawiązała gorący romans z Włochem.

Dlaczego Polacy chętnie randkują on-line?

Korzystanie z aplikacji randkowych daje możliwość wyboru, umożliwia poznawanie nowych osób w szybkim czasie. Dzięki nim otwieramy się na drugą osobę, niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania.

 – Do założenia aplikacji randkowej zachęciła mnie siostra. Początkowo nie byłam otwarta na tego typu rozwiązania, ale pomyślałam, że warto spróbować czegoś zupełnie nowego. Wówczas byłam w przełomowym momencie mojego życia. Zakończyłam poprzedni związek, miałam już dorosłe dzieci i chciałam znaleźć miłość. O tym, co mi dało założenie profilu na Tinderzei jak potoczyło się moje życie dzięki aplikacji opowiadam w najnowszej książce – mówi Iwona Kulwicka.

Zdaniem psycholog Anny Bialous-Griffiths podczas randkowania przez Internet należy mieć otwarte serce, ale także zwrócić uwagę na tak zwane „czerwone flagi”, czyli to, co powinno nas zaniepokoić.

 – Na początku warto mieć sprecyzowane oczekiwania wobec kandydata, ale także być otwartym na zupełnie różne od nas osoby. Ponadto, zwróćmy uwagę, że nie każdy może mieć wobec nas dobre intencje. Z aplikacji randkowych korzystają także żonate czy zamężne osoby. Zdarzają się także oszuści, którzy próbują wykorzystywać otwartość innych. Dlatego ważne jest, aby poprowadzić rozmowę w odpowiedni sposób. Zacznijmy od niezobowiązujących pytań o stan cywilny, wiek czy miejsce zamieszkania. Istotne jest także, aby przed spotkaniem umówić się na rozmowę online, za pomocą komunikatora wyposażonego w kamerkę. W ten sposób możemy uniknąć rozczarowania, a także sprawdzić, czy rozmowa z drugą osobą jest dla nas interesująca. Zanim zdecydujemy się na spotkanie, uzyskajmy, jak największą ilość informacji – mówi Anna Bialous-Griffiths.

Kto korzysta z aplikacji randkowych?

Jak wynika z raportu Aplikacje randkowe realizowanego na zlecenie Spicy Mobilie, z Badoo oraz z Sympatii korzysta więcej mężczyzn niż kobiet – 57 proc. do 43 proc.

44 proc. użytkowników portali randkowych stanowią osoby w wieku 15 do 24 lat. Kolejną co do liczebności grupą są 20 i 30-latkowie – blisko co trzecia osoba na Badoo jest właśnie w tym przedziale wiekowym. Osoby w wieku 45+ to grupa najmniej liczna, a jeśli już decyduje się na randkowanie online, najczęściej korzysta z Sympatii.

– Poszukiwanie miłości w dzisiejszych czasach to ogromne wyzwanie, ale warto korzystać z nowych technologii. Słyszałam, że wiele osób wybiera Tindera i ja zdecydowałam się na skorzystanie z właśnie tej aplikacji. Założenie konta jest bardzo proste. Spotkałam się z dużą otwartością ze strony pozostałych użytkowników, choć wiem, że nie zawsze tak jest. W Internecie, tak samo jak w realnym życiu, możemy spotkać różne osoby – nie zawsze z dobrymi zamiarami. Niemniej jednak udało mi się znaleźć szczęście. W ciągu czterech miesięcy mojego życia byłam w stanie głębokiego zakochania i nie przypuszczałam, że czeka mnie jeszcze miłość pełna pasji i namiętności – mówi Iwona Kulwicka.

Książka „Miłość po 40. Jak zakochać się na Tinderze. Ksiązka dla kobiet, które nie wierzą w miłość” została napisana, by dać odwagę wszystkim dojrzałym osobom, które pragną posmakować miłości. Książkę w wersji papierowej oraz e-book zakupić można za pomocą strony: https://miloscpo40.pl/, a także w sieci sklepów Empik i innych księgarniach internetowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.