Rusza druga edycja TargiKsiazki.Online!
Od 5 do 31 października wszyscy miłośnicy literatury będą mogli wziąć udział w TargiKsiazki.Online vol. 2. Podobnie jak podczas pierwszej edycji, na uczestników czekają wywiady live z autorami, konkursy, a także wiele promocji na setki tytułów. I to wszystko bez wychodzenia z domu!
Na wirtualnej scenie targów zobaczymy m.in. Katarzynę Bondę, Jakuba Małeckiego, Wojciecha Chmielarza, Ałbenę Grabowską, Magdę Knedler czy Adriana Bednarka. Nie zabraknie też spotkań z autorami książek dla dzieci – Anitą Głowińską (autorką serii o Kici Koci), Grzegorzem Kasdepke (“Ale kosmos! To znowu Bodzio i Pulpet”) oraz Renatą Piątkowską (“Po prostu mama”).
Organizatorzy zapraszają ponadto na Nockę z Książką (17-18 października), w której wezmą udział popularni influencerzy: Agnieszka Jarosławska RudaCzyta, Olga Kowalska Wielki Buk, Karolina Borkowska ComeBook, Marcin Okoniewski Okoń w Sieci oraz Paula Sieczko Rude Recenzuje.
TargiKsiazki.Online vol. 2 wspiera wiele polskich wydawnictw, m.in. Media Rodzina, SQN, Burda Książki. Wśród nich jest także Wydawnictwo Kobiece, które organizuje wirtualny Zlot Fanek Niegrzecznych Książek.
– Targi w formule online dają nam możliwość zapewnienia większej liczby spotkań z autorami i dotarcia do szerszego grona czytelników oraz tych, którzy dopiero przekonują się do sięgnięcia po książki – mówi Magdalena Ignaciuk, kierownik ds. marketingu w Wydawnictwie Kobiecym i dodaje: – Bierzemy w nich udział, bo to fantastyczna okazja do wspólnego świętowania premier oraz solidna dawka inspiracji i energii do dalszego działania – bo jak wiadomo targi to nie miejsce, a ludzie i książki!
Setki tysięcy uczestników i mnóstwo ciekawych wydarzeń
Pierwsza edycja TargiKsiazki.Online odbyła się w czerwcu tego roku i przyciągnęła aż 400 tysięcy uczestników! Organizatorzy mają nadzieję, że i tym razem uda im się powtórzyć ten ogromny sukces. Tym bardziej, że w programie znalazły się propozycje dla fanów różnych gatunków literatury – kryminałów, young adult, powieści obyczajowych, a nawet poradników.
– Wiemy, że wśród polskich czytelników istnieje duża potrzeba wydarzeń, podczas których mogą oni spotkać swoich ulubionych autorów i tak po prostu porozmawiać o książkach. Obecna sytuacja epidemiczna ogranicza możliwość organizacji stacjonarnych imprez, dlatego przeniesienie się do świata online stało się naturalną koleją rzeczy. Od dłuższego czasu obserwujemy, jak silnie rynek książki rozwija się w internecie. Cieszymy się, że jesteśmy częścią tego rozwoju. Mamy nadzieję, że TargiKsiazki.Online na stałe wpiszą się w kalendarz imprez naszej branży i będą dla niej dodatkowym motorem napędowym – komentuje Łukasz Kierus, współwłaściciel księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl, organizatora TargiKsiazki.Online vol.2.
Jak wziąć udział w targach?
Aby być na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami w ramach TargiKsiazki.Online vol. 2, wystarczy dołączyć do dwóch wydarzeń na Facebooku. W opisach znajduje się także harmonogram imprezy.
1. TargiKsiazki.Online vol. 2 CZĘŚĆ #1
2. TragiKsiazki.Online vol. 2 CZĘŚĆ #2
Warto także zapisać się do targowego newslettera. Można to zrobić, klikając tutaj: NEWSLETTER

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.