Rusza druga edycja TargiKsiazki.Online!
Od 5 do 31 października wszyscy miłośnicy literatury będą mogli wziąć udział w TargiKsiazki.Online vol. 2. Podobnie jak podczas pierwszej edycji, na uczestników czekają wywiady live z autorami, konkursy, a także wiele promocji na setki tytułów. I to wszystko bez wychodzenia z domu!
Na wirtualnej scenie targów zobaczymy m.in. Katarzynę Bondę, Jakuba Małeckiego, Wojciecha Chmielarza, Ałbenę Grabowską, Magdę Knedler czy Adriana Bednarka. Nie zabraknie też spotkań z autorami książek dla dzieci – Anitą Głowińską (autorką serii o Kici Koci), Grzegorzem Kasdepke (“Ale kosmos! To znowu Bodzio i Pulpet”) oraz Renatą Piątkowską (“Po prostu mama”).
Organizatorzy zapraszają ponadto na Nockę z Książką (17-18 października), w której wezmą udział popularni influencerzy: Agnieszka Jarosławska RudaCzyta, Olga Kowalska Wielki Buk, Karolina Borkowska ComeBook, Marcin Okoniewski Okoń w Sieci oraz Paula Sieczko Rude Recenzuje.
TargiKsiazki.Online vol. 2 wspiera wiele polskich wydawnictw, m.in. Media Rodzina, SQN, Burda Książki. Wśród nich jest także Wydawnictwo Kobiece, które organizuje wirtualny Zlot Fanek Niegrzecznych Książek.
– Targi w formule online dają nam możliwość zapewnienia większej liczby spotkań z autorami i dotarcia do szerszego grona czytelników oraz tych, którzy dopiero przekonują się do sięgnięcia po książki – mówi Magdalena Ignaciuk, kierownik ds. marketingu w Wydawnictwie Kobiecym i dodaje: – Bierzemy w nich udział, bo to fantastyczna okazja do wspólnego świętowania premier oraz solidna dawka inspiracji i energii do dalszego działania – bo jak wiadomo targi to nie miejsce, a ludzie i książki!
Setki tysięcy uczestników i mnóstwo ciekawych wydarzeń
Pierwsza edycja TargiKsiazki.Online odbyła się w czerwcu tego roku i przyciągnęła aż 400 tysięcy uczestników! Organizatorzy mają nadzieję, że i tym razem uda im się powtórzyć ten ogromny sukces. Tym bardziej, że w programie znalazły się propozycje dla fanów różnych gatunków literatury – kryminałów, young adult, powieści obyczajowych, a nawet poradników.
– Wiemy, że wśród polskich czytelników istnieje duża potrzeba wydarzeń, podczas których mogą oni spotkać swoich ulubionych autorów i tak po prostu porozmawiać o książkach. Obecna sytuacja epidemiczna ogranicza możliwość organizacji stacjonarnych imprez, dlatego przeniesienie się do świata online stało się naturalną koleją rzeczy. Od dłuższego czasu obserwujemy, jak silnie rynek książki rozwija się w internecie. Cieszymy się, że jesteśmy częścią tego rozwoju. Mamy nadzieję, że TargiKsiazki.Online na stałe wpiszą się w kalendarz imprez naszej branży i będą dla niej dodatkowym motorem napędowym – komentuje Łukasz Kierus, współwłaściciel księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl, organizatora TargiKsiazki.Online vol.2.
Jak wziąć udział w targach?
Aby być na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami w ramach TargiKsiazki.Online vol. 2, wystarczy dołączyć do dwóch wydarzeń na Facebooku. W opisach znajduje się także harmonogram imprezy.
1. TargiKsiazki.Online vol. 2 CZĘŚĆ #1
2. TragiKsiazki.Online vol. 2 CZĘŚĆ #2
Warto także zapisać się do targowego newslettera. Można to zrobić, klikając tutaj: NEWSLETTER

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.