SŁOWIK. SKAZANY NA BYCIE GANGSTEREM

2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl
18 lutego (wtorek) o godz. 18.00 w salonie Empik w centrum handlowym Bonarka City Center w Krakowie rozpocznie się spotkanie autorskie z Januszem Szostakiem z okazji premiery jego książki „Słowik”.
To publikacja wyjątkowa, jako że tytułowy Słowik - jeden z największych mafiozów „Pruszkowa”, w przeciwieństwie do innych gangsterów unikał mediów. Wyjątek zrobił dla Janusza Szostaka.
Uczestnicy spotkania będą mieli okazję poznać tajemnice wielu niewyjaśnionych przestępstw popełnionych w Polsce, na które nowe światło rzuciły zwierzenia Słowika, jak też zobaczyć jego ludzką twarz – relacje z żoną i miłość do syna.
Janusz Szostak być może zdradzi też szczegóły planowanej na kwiecień książki sensacyjnej, inspirowanej wstrząsającymi zbrodniami popełnionymi w Gdańsku.
Janusz Szostak oraz wydawca książki „Słowik. Skazany na bycie gangsterem” - Wydawnictwo Harde zapraszają na premierę 18 lutego o godz. 18.00 do salonu Empik w centrum handlowym Bonarka City Center w Krakowie.
Janusz Szostak
Dziennikarz, reporter śledczy, redaktor naczelny magazynu kryminalnego "Reporter". Założyciel i prezes Fundacji ,,Na tropie", która zajmuje się poszukiwaniem osób zaginionych oraz pomocą ofiarom przestępstw. Autor kilkunastu książek w serii ,,Śledztwa Szostaka”: ,,Byłam dziewczyną mafii”, ,,Bandyci i celebryci”, ,,Masa. Jak stałem się bestią. Od pakera do gangstera”, ,,Co się stało z Iwoną Wieczorek” , „Komando Śmierci”
o najbardziej krwawym odłamie mafii mokotowskiej, „Urwane Ślady” opisującej głośne zaginięcia, a także „Gangsterskie egzekucje” o nierozliczonych mafijnych zbrodniach.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.