Komunikaty PR

Spotkanie autorskie online z Martinem Lewandowskim i Grzegorzem Sobieszkiem

2021-08-06  |  17:00
Biuro prasowe

Spotkanie autorskie online z Martinem Lewandowskim i Grzegorzem Sobieszkiem – środa, 11 sierpnia, godz. 18:00

KSW to nazwa, którą słyszał każdy fan sportów walki. Teraz przyszedł czas, by poznać historię Konfrontacji Sztuk Walki i jednego z jej założycieli. W związku z premierą książki „Pod prąd. Prawdziwa historia Martina Lewandowskiego i federacji KSW” (Wydawnictwo Słowne) bohaterami kolejnego spotkania z cyklu Premiera online będą Martin Lewandowski i Grzegorz Sobieszek. Rozmowę z autorami poprowadzi Katarzyna Borowiecka.

W życiu ważne jest podejmowanie odważnych decyzji. Najgorsze są obawy – czasami realne, a czasami irracjonalne. W życiu, jak w sporcie: jeśli sparaliżuje cię strach, to niczego nie zdobędziesz. Strach jest jedyną klatką, której należy się naprawdę wystrzegać. Martin Lewandowski w rozmowie z Grzegorzem Sobieszkiem opowiada o atmosferze w rodzinnym domu, o dorastaniu i szukaniu własnej drogi. O tym, jak z dyrektora ds. promocji warszawskiego hotelu Marriott stał się współzałożycielem jednej z najbardziej znanych w Europie federacji promujących mieszane sztuki walki.

Gale KSW to nie tylko pojedynki – to niemal spektakle ze specjalnie dobraną scenografią, muzyką i aranżacją przestrzeni. To często wydarzenia sezonu, uzupełnione transmisjami gromadzącymi tysiące osób. W książce autorzy zdradzają m.in.: gdzie i od czego wszystko się zaczęło, kim byli pierwsi zawodnicy i jak ich dobierano, jakie historie towarzyszą ich pojedynkom, a także jakie najtrudniejsze przeszkody trzeba pokonać, przygotowując gale, któremu muzykowi towarzyszyli kiedyś w nagraniach bracia Lewandowscy, czy zdarzyło się, że po walce został zmieniony werdykt, jak długo trwała najkrótsza walka i czy kiedykolwiek gala była zorganizowana pod gołym niebem.

Interaktywne transmisje odbywają się na stronie Facebook.com/empikcom. W trakcie wydarzeń możliwe jest zadawanie pytań w komentarzach pod streamingiem. Wszystkie spotkania tłumaczone są na język migowy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.