Spotkanie autorskie online z Martinem Lewandowskim i Grzegorzem Sobieszkiem
Spotkanie autorskie online z Martinem Lewandowskim i Grzegorzem Sobieszkiem – środa, 11 sierpnia, godz. 18:00
KSW to nazwa, którą słyszał każdy fan sportów walki. Teraz przyszedł czas, by poznać historię Konfrontacji Sztuk Walki i jednego z jej założycieli. W związku z premierą książki „Pod prąd. Prawdziwa historia Martina Lewandowskiego i federacji KSW” (Wydawnictwo Słowne) bohaterami kolejnego spotkania z cyklu Premiera online będą Martin Lewandowski i Grzegorz Sobieszek. Rozmowę z autorami poprowadzi Katarzyna Borowiecka.
W życiu ważne jest podejmowanie odważnych decyzji. Najgorsze są obawy – czasami realne, a czasami irracjonalne. W życiu, jak w sporcie: jeśli sparaliżuje cię strach, to niczego nie zdobędziesz. Strach jest jedyną klatką, której należy się naprawdę wystrzegać. Martin Lewandowski w rozmowie z Grzegorzem Sobieszkiem opowiada o atmosferze w rodzinnym domu, o dorastaniu i szukaniu własnej drogi. O tym, jak z dyrektora ds. promocji warszawskiego hotelu Marriott stał się współzałożycielem jednej z najbardziej znanych w Europie federacji promujących mieszane sztuki walki.
Gale KSW to nie tylko pojedynki – to niemal spektakle ze specjalnie dobraną scenografią, muzyką i aranżacją przestrzeni. To często wydarzenia sezonu, uzupełnione transmisjami gromadzącymi tysiące osób. W książce autorzy zdradzają m.in.: gdzie i od czego wszystko się zaczęło, kim byli pierwsi zawodnicy i jak ich dobierano, jakie historie towarzyszą ich pojedynkom, a także jakie najtrudniejsze przeszkody trzeba pokonać, przygotowując gale, któremu muzykowi towarzyszyli kiedyś w nagraniach bracia Lewandowscy, czy zdarzyło się, że po walce został zmieniony werdykt, jak długo trwała najkrótsza walka i czy kiedykolwiek gala była zorganizowana pod gołym niebem.
Interaktywne transmisje odbywają się na stronie Facebook.com/empikcom. W trakcie wydarzeń możliwe jest zadawanie pytań w komentarzach pod streamingiem. Wszystkie spotkania tłumaczone są na język migowy.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.