Spotkanie autorskie online z Bogusiem Janiszewskim i Maxem Skorwiderem

„O, choroba” to stworzona charytatywnie książka-cegiełka, ukazująca się nakładem Wydawnictwa Agora i Fundacji ISKIERKA pod patronatem Empiku. Dochód z jej sprzedaży przeznaczony będzie na pomoc dzieciom z chorobami nowotworowymi i ich rodzinom.
Z okazji premiery książki studio Empiku odwiedzą jej autorzy, Boguś Janiszewski i Max Skorwider, a także prezeska Fundacji ISKIERKA Jolanta Czernicka-Siwecka oraz ambasadorzy akcji charytatywnej: dr Katarzyna Kasia oraz Jarosław Boberek. O niezwykłej akcji porozmawia z nimi Weronika Wawrzkowicz.
Jak pisać dla dzieci o raku? Lekko, empatycznie i merytorycznie! Historia dwunastoletniej Adeli, która nagle w swoim życiu spotyka dziwną starszą panią o imieniu Choroba to nietypowa książka przygodowa. Pełna jest zaskakujących zwrotów akcji, przystępnie podanych informacji o ludzkim organizmie oraz autentycznych scen z życia małych pacjentów. A wszystko to w formie powieści graficznej zaprawionej szczyptą humoru.
Książka powstała we współpracy z psychologami i podopiecznymi Fundacji ISKIERKA, pomaga również przepracować trudne emocje – pacjentom, rodzicom, bliskim. Publikacja przeznaczona jest dla dzieci w wieku 9-12 lat.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.