Komunikaty PR

Sylwia Koperska „WILCZYCA. W pogoni za wolnością”

2020-08-28  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kołogrecka
PO PROSTU PR



agnieszka|poprostupr.pl| |agnieszka|poprostupr.pl
601407033

Wilczyca - zwierzę mocy. Podąża za instynktem i intuicją. Jedną z najważniejszych jej cech jest odkrywanie w sobie zasobów do walki -  nawet w ciemnościach. Mierzy się ze swoim lękiem, podążając nieodkrytym dotąd dla siebie szlakiem. Ma zasady, których nigdy nie łamie, ogromną wolę przetrwania i apetyt na wolność. I zrobi wszystko, aby być szczęśliwą…

Historia Karoliny to opowieść o dziewczynie, której z pozoru niczego w życiu nie brakuje. Zamożni rodzice, willa na miarę rezydencji Carringtonów z „Dynastii”, wstęp do najlepszego liceum w mieście… Słowem: doskonały start w dorosłość. Jednak każdego dnia, w ścianach luksusowego domu, rozgrywa się jej osobisty dramat - dramat dziewczyny, która nigdy nie zaznała miłości i ciepła domowego ogniska. Nieustanne awantury, poniżanie i odrzucenie przez rodzoną matkę uruchamiają w niej instynkt przetrwania. Dramatyczna potrzeba akceptacji i poczucia bezpieczeństwa popychają Karolinę w stronę ryzykownej decyzji - wstępuje w szeregi mafii złodziei samochodów. 

Jaką cenę przyjdzie jej zapłacić za ten rozdział w życiu? Ile siły musi mieć w sobie zagubiona, wrażliwa dziewczyna, która właśnie została matką i przychodzi jej zmierzyć się z łatką „panny z dzieckiem” w dodatku kryminalistki? Czy nieoczekiwana miłość stanie się drogą ku wolności, a błędy młodości będą nauczką na dalsze życie?

„Wilczyca. W pogoni za wolnością”, pierwsza część trylogii „Wilczyca”, jest debiutancką powieścią Sylwii Koperskiej. To historia młodej dziewczyny, która dorasta w toksycznym domu. Odrzucenie przez matkę i brak poczucia bezpieczeństwa sprawiają, że wpada w złe towarzystwo. To opowieść o bolesnym dojrzewaniu, ogromnej potrzebie miłości i akceptacji ze strony bliskich. Jak przyznaje sama autorka, książka zawiera elementy biograficzne i jest swego rodzaju spowiedzią, której wyznanie pozwoliło wyrzucić z siebie złe wspomnienia i uwolnić się od traumatycznych doświadczeń.

Ale „Wilczyca” to także opowieść o dążeniu do szczęścia. Daje nadzieję i uczy, aby nigdy nie przekreślać drugiego człowieka, bez względu na jego historię. To dowód na to, że warto wierzyć w siebie, nie wolno się poddawać i zawsze można zmienić swoje życie na lepsze.

Książka napisana jest dynamicznym językiem. Jej niewątpliwym atutem jest autentyczność i fakt, że wzbudza momentami skrajne emocje. Bulwersuje, innym razem wzrusza do łez, ale do samego końca trzyma czytelnika w napięciu. W tej historii odnajdzie się każdy, kto wątpi i nie wierzy w siebie. Każdy, kto w swoim życiu, dokonując niefortunnych wyborów, sięgnął dna. Zawsze warto jednak być wiernym swoim zasadom, próbować odnaleźć w sobie odwagę i zaryzykować. Bo ostatecznie przegrywa ten, kto przestaje być sobą i składa broń.

Potencjał w tej historii dojrzeli filmowcy, którzy - jeszcze na etapie powstawania powieści - wykupili prawa do jej ekranizacji. „Wilczyca” już niebawem zadebiutuje także na srebrnym ekranie.

 

Sylwia Koperska „WILCZYCA. W pogoni za wolnością”  premiera 1. września 2020 r. wydawnictwo Prószyński i S-ka. Cena:  39,90 zł

 

****

O autorce

Sylwia Koperska urodziła się 3 marca 1970 roku w Gdańsku. Właścicielka słynnego Studio ZEZE w hotelu Marina. Manager w Domu Opieki Społecznej Gniazdo Rodzinne prowadzonego przez Księdza Stefana Wysockiego. Koordynatorka Medycznej Strefy Piękna w Grupie LUX MED. W latach 2015–2019  Business Development Director w spółce Maciej Zień. Współpracowała z Patrykiem Vegą przy scenariuszu do filmów "Plagi Breslau" i "Kobiety Mafii 2". Prywatnie szczęśliwa żona i matka dwóch dorosłych córek . Nade wszystko ceni w życiu prawdę, szczerość i życzliwość. Wrażliwa na ludzką krzywdę, wierzy w ludzi i nie przekreśla nikogo. Bezgranicznie kocha wilki, hołdując ich zasadom. Miłośniczka Szekspira i Márqueza.

 

Kontakt: Agnieszka Kołogrecka tel. 601 40 70 33 agnieszka@poprostupr.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PO PROSTU PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.