Komunikaty PR

TaniaKsiazka.pl zorganizuje już po raz trzeci TargiKsiazki.Online

2021-03-19  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.14 MB )

TaniaKsiazka.pl zapowiada kolejną odsłonę internetowych targów książki. Od 17 do 28 maja na miłośników literatury czekać będą spotkania live z autorami, konkursy i specjalne promocje.

Poprzednie dwie edycje TargiKsiazki.Online spotkały się z ogromnym zainteresowaniem czytelników – pierwsza przyciągnęła ich 400 tysięcy, druga osiągnęła zawrotne zasięgi blisko 2 milionów użytkowników. W sumie zorganizowano ponad 100 wirtualnych wydarzeń, w których wzięło udział kilkudziesięciu autorów i wydawców z Polski i z zagranicy.  

– TargiKsiazki.Online wyróżniają się w branży nie tylko ciekawym programem, ale także ogromnym zaangażowaniem uczestników. Świadczą o tym dziesiątki tysięcy reakcji i komentarzy w mediach społecznościowych. Ta interaktywna formuła oraz fakt, że wszystko odbywa się w internecie, sprawiają, że z edycji na edycję przyciągamy coraz więcej entuzjastów czytania. Liczymy, że w trakcie trzeciej odsłony padną kolejne rekordy – mówi Łukasz Kierus, współwłaściciel TaniaKsiazka.pl.

Pełen program majowych targów poznamy już wkrótce. Warto śledzić profil TaniaKsiazka.pl na Facebooku i Instagramie oraz stronę księgarni. Organizatorzy już teraz zdradzają, że z pewnością nie zabraknie gorących nazwisk, ciekawych premier i wydarzeń z popularnymi influencerami. Miłośniczki romansów i erotyków tradycyjnie mogą liczyć także na wirtualny Zlot Fanek Niegrzecznych Książek, na którym zagoszczą najlepsze polskie i zagraniczne pisarki. Panelom dyskusyjnym oraz spotkaniom autorskim towarzyszyć będą konkursy z nagrodami i atrakcyjne promocje.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.