TaniaKsiazka.pl szkoli wydawnictwa z marketingu internetowego
Chcemy dzielić się wiedzą, ponieważ wierzymy, że to właśnie wiedza pomoże wejść na wyższy poziom całej branży – mówi Łukasz Kierus właściciel księgarni TaniaKsiazka.pl, która zaprasza wydawnictwa do wzięcia udziału w cyklu darmowych szkoleń z zakresu marketingu internetowego. Najbliższe odbędą się już 10 i 18 czerwca.
Najnowsze trendy na rynku książki, proces zakupowy w internecie, strategie dystrybucji online, przygotowanie materiałów do promocji, Joint Business Plan, znaczenie wiązania produktów i tajniki efektywnej współpracy ze sklepami internetowymi – to tylko niewielka część zagadnień poruszanych podczas spotkań dla wydawców, które odbywają się w ramach trwających właśnie TargiKsiazki.Online. Ta inicjatywa to kolejny krok w kierunku stworzenia nowego modelu współdziałania branży, opartego na wiedzy, zaufaniu i bliskiej kooperacji.
– Widzimy bardzo duży potencjał sprzedaży książek przez internet. TaniaKsiazka.pl jest doskonałym przykładem – nasz biznes osiągnął tempo trzycyfrowego wzrostu w porównaniu z 2019 r. Dodatkowo okres pandemii przekonał nas, że sufit jest wysoko nad nami – tłumaczy Łukasz Kierus. – Chcemy pokazać wydawnictwom tę perspektywę i przekonać je, że to właśnie w internecie, razem z nami, mogą sprzedawać swoje tytuły efektywniej, szczególnie że rynek tradycyjny się kurczy. Nie tylko odsłaniamy więc potencjał e-commerce, ale wskazujemy także sposoby działania, które pozwolą z tego potencjału skorzystać.
Organizatorzy przekonują, że obecnie internet zapewnia najlepsze narzędzia do optymalizacji promocji książek – jego podstawową przewagą nad innymi kanałami jest fakt, że inwestycje w reklamę można w łatwy sposób zweryfikować. Podniesienie poziomu świadomości wszystkich stron biorących udział w tym procesie może być więc impulsem do rozwoju całej branży.
– Podczas szkoleń wydawnictwa zdobędą praktyczne umiejętności, które mogą wykorzystać od zaraz, żeby lepiej prowadzić promocję swoich tytułów i efektywniej współpracować nie tylko z TaniaKsiazka.pl, ale również innymi księgarniami. Jesteśmy przekonani, że większa świadomość wydawnictw zaowocuje bardziej konkretnymi oczekiwaniami względem sprzedawców online. To z kolei sprawi, że chcąc sprostać tym wymaganiom, księgarnie internetowe będą musiały podnieść poziom serwisu. Na tym nam zależy, ponieważ ten ruch pozwoli rozwinąć się wszystkim podmiotom na rynku książki. Chcemy być w centrum tej zmiany i napędzać ją – przekonuje Łukasz Kierus.
Udział w szkoleniach jest bezpłatny. Pełen program oraz formularz rejestracji dostępne są na stronie: https://targiksiazki.online/szkolenia
Najbliższe spotkania odbędą się:
-
10.06. środa, godz. 13:00 – 14:00, Skuteczna kooperacja wydawnictw ze sklepami internetowymi.
-
18.06. czwartek, godz. 13:00 – 14:00, Wyżej, dalej, efektywniej – o taktykach budowania sprzedaży, narzędziach marketingowych oraz o tym jak policzyć skuteczność.
„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty
O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Dom i ogród
Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B
Były piłkarz przyznaje, że w przypadku jego małżeństwa droga do budowy wymarzonego domu w Konstancinie-Jeziornie okazała się niezwykle długa, kręta i bardziej skomplikowana, niż się spodziewali. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń trwało ponad dwa lata i nie zakończyłoby się sukcesem, gdyby nie pomoc specjalisty, który miał w tym doświadczenie. W obliczu tych problemów i kolejnych wyzwań przyszło jednak zwątpienie i myśl o rezygnacji z kontynuowania tego projektu. Radosław Majdan podkreśla jednak, że niezależnie od tego, jaką decyzję podejmą, za jakiś czas będą mieli własny, piękny dom.
Problemy społeczne
Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji
Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.
Farmacja
Nowoczesne formy podania leków pozwalają uniknąć hospitalizacji. To duże ułatwienie dla pacjentów z chorobami przewlekłymi
Opracowywanie nowoczesnych form podania leków to odpowiedź na stale rosnącą liczbę pacjentów z chorobami przewlekłymi, m.in. onkologicznymi, hematologicznymi i psychiatrycznymi. Jeden zastrzyk zamiast codziennego łykania tabletek, wlewów czy klasycznych chemioterapii ułatwia życie pacjentom, pozwalając im uniknąć hospitalizacji, stresu i ryzyka z tym związanego oraz szybciej wrócić do codziennych zajęć. To także korzyść dla personelu medycznego i systemu ochrony zdrowia. Inicjatorzy kampanii „Podanie ma znaczenie” podkreślają, że pacjent powinien mieć wpływ na wybór formy przyjmowanego leku.