TaniaKsiazka.pl szkoli wydawnictwa z marketingu internetowego
Chcemy dzielić się wiedzą, ponieważ wierzymy, że to właśnie wiedza pomoże wejść na wyższy poziom całej branży – mówi Łukasz Kierus właściciel księgarni TaniaKsiazka.pl, która zaprasza wydawnictwa do wzięcia udziału w cyklu darmowych szkoleń z zakresu marketingu internetowego. Najbliższe odbędą się już 10 i 18 czerwca.
Najnowsze trendy na rynku książki, proces zakupowy w internecie, strategie dystrybucji online, przygotowanie materiałów do promocji, Joint Business Plan, znaczenie wiązania produktów i tajniki efektywnej współpracy ze sklepami internetowymi – to tylko niewielka część zagadnień poruszanych podczas spotkań dla wydawców, które odbywają się w ramach trwających właśnie TargiKsiazki.Online. Ta inicjatywa to kolejny krok w kierunku stworzenia nowego modelu współdziałania branży, opartego na wiedzy, zaufaniu i bliskiej kooperacji.
– Widzimy bardzo duży potencjał sprzedaży książek przez internet. TaniaKsiazka.pl jest doskonałym przykładem – nasz biznes osiągnął tempo trzycyfrowego wzrostu w porównaniu z 2019 r. Dodatkowo okres pandemii przekonał nas, że sufit jest wysoko nad nami – tłumaczy Łukasz Kierus. – Chcemy pokazać wydawnictwom tę perspektywę i przekonać je, że to właśnie w internecie, razem z nami, mogą sprzedawać swoje tytuły efektywniej, szczególnie że rynek tradycyjny się kurczy. Nie tylko odsłaniamy więc potencjał e-commerce, ale wskazujemy także sposoby działania, które pozwolą z tego potencjału skorzystać.
Organizatorzy przekonują, że obecnie internet zapewnia najlepsze narzędzia do optymalizacji promocji książek – jego podstawową przewagą nad innymi kanałami jest fakt, że inwestycje w reklamę można w łatwy sposób zweryfikować. Podniesienie poziomu świadomości wszystkich stron biorących udział w tym procesie może być więc impulsem do rozwoju całej branży.
– Podczas szkoleń wydawnictwa zdobędą praktyczne umiejętności, które mogą wykorzystać od zaraz, żeby lepiej prowadzić promocję swoich tytułów i efektywniej współpracować nie tylko z TaniaKsiazka.pl, ale również innymi księgarniami. Jesteśmy przekonani, że większa świadomość wydawnictw zaowocuje bardziej konkretnymi oczekiwaniami względem sprzedawców online. To z kolei sprawi, że chcąc sprostać tym wymaganiom, księgarnie internetowe będą musiały podnieść poziom serwisu. Na tym nam zależy, ponieważ ten ruch pozwoli rozwinąć się wszystkim podmiotom na rynku książki. Chcemy być w centrum tej zmiany i napędzać ją – przekonuje Łukasz Kierus.
Udział w szkoleniach jest bezpłatny. Pełen program oraz formularz rejestracji dostępne są na stronie: https://targiksiazki.online/szkolenia
Najbliższe spotkania odbędą się:
-
10.06. środa, godz. 13:00 – 14:00, Skuteczna kooperacja wydawnictw ze sklepami internetowymi.
-
18.06. czwartek, godz. 13:00 – 14:00, Wyżej, dalej, efektywniej – o taktykach budowania sprzedaży, narzędziach marketingowych oraz o tym jak policzyć skuteczność.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.