TaniaKsiazka.pl szkoli wydawnictwa z marketingu internetowego
Chcemy dzielić się wiedzą, ponieważ wierzymy, że to właśnie wiedza pomoże wejść na wyższy poziom całej branży – mówi Łukasz Kierus właściciel księgarni TaniaKsiazka.pl, która zaprasza wydawnictwa do wzięcia udziału w cyklu darmowych szkoleń z zakresu marketingu internetowego. Najbliższe odbędą się już 10 i 18 czerwca.
Najnowsze trendy na rynku książki, proces zakupowy w internecie, strategie dystrybucji online, przygotowanie materiałów do promocji, Joint Business Plan, znaczenie wiązania produktów i tajniki efektywnej współpracy ze sklepami internetowymi – to tylko niewielka część zagadnień poruszanych podczas spotkań dla wydawców, które odbywają się w ramach trwających właśnie TargiKsiazki.Online. Ta inicjatywa to kolejny krok w kierunku stworzenia nowego modelu współdziałania branży, opartego na wiedzy, zaufaniu i bliskiej kooperacji.
– Widzimy bardzo duży potencjał sprzedaży książek przez internet. TaniaKsiazka.pl jest doskonałym przykładem – nasz biznes osiągnął tempo trzycyfrowego wzrostu w porównaniu z 2019 r. Dodatkowo okres pandemii przekonał nas, że sufit jest wysoko nad nami – tłumaczy Łukasz Kierus. – Chcemy pokazać wydawnictwom tę perspektywę i przekonać je, że to właśnie w internecie, razem z nami, mogą sprzedawać swoje tytuły efektywniej, szczególnie że rynek tradycyjny się kurczy. Nie tylko odsłaniamy więc potencjał e-commerce, ale wskazujemy także sposoby działania, które pozwolą z tego potencjału skorzystać.
Organizatorzy przekonują, że obecnie internet zapewnia najlepsze narzędzia do optymalizacji promocji książek – jego podstawową przewagą nad innymi kanałami jest fakt, że inwestycje w reklamę można w łatwy sposób zweryfikować. Podniesienie poziomu świadomości wszystkich stron biorących udział w tym procesie może być więc impulsem do rozwoju całej branży.
– Podczas szkoleń wydawnictwa zdobędą praktyczne umiejętności, które mogą wykorzystać od zaraz, żeby lepiej prowadzić promocję swoich tytułów i efektywniej współpracować nie tylko z TaniaKsiazka.pl, ale również innymi księgarniami. Jesteśmy przekonani, że większa świadomość wydawnictw zaowocuje bardziej konkretnymi oczekiwaniami względem sprzedawców online. To z kolei sprawi, że chcąc sprostać tym wymaganiom, księgarnie internetowe będą musiały podnieść poziom serwisu. Na tym nam zależy, ponieważ ten ruch pozwoli rozwinąć się wszystkim podmiotom na rynku książki. Chcemy być w centrum tej zmiany i napędzać ją – przekonuje Łukasz Kierus.
Udział w szkoleniach jest bezpłatny. Pełen program oraz formularz rejestracji dostępne są na stronie: https://targiksiazki.online/szkolenia
Najbliższe spotkania odbędą się:
-
10.06. środa, godz. 13:00 – 14:00, Skuteczna kooperacja wydawnictw ze sklepami internetowymi.
-
18.06. czwartek, godz. 13:00 – 14:00, Wyżej, dalej, efektywniej – o taktykach budowania sprzedaży, narzędziach marketingowych oraz o tym jak policzyć skuteczność.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.