Komunikaty PR

TELEFONISTKA Z ULICY PRÓŻNEJ - powieść romantyczno-sensacyjna

2021-03-15  |  07:00
Biuro prasowe
Do pobrania news ( 0.32 MB )

8 kwietnia nakładem Wydawnictwa Szara Godzina ukaże się nowa powieść Weroniki Wierzchowskiej – „Telefonistka  z ulicy Próżnej”. Tym razem autorka przenosi czytelnika do Warszawy końca XIX wieku.

Bohaterką powieści jest pewna Hanka o urodzie idealnie telefonicznej, co może i przydaje się w zawodzie telefonistki, ale  w życiu prywatnym niespecjalnie.

Młoda kobieta nie ekscytuje się ani wynalazkami, które zmieniają codzienne życie mieszkańców XIX-wiecznej Warszawy, ani wywrotowymi ideami. Ma większe problemy na głowie. Na przykład przygniata ją nuda codzienności  i… szklany sufit, którego nie przebiją najcieńsze obcasy. Na co bowiem może liczyć młoda, pochodząca z robotniczej rodziny kobieta prócz nudnej pracy telefonistki i zimnej kawalerki?  

Podsłuchana w chwili słabości rozmowa zmienia uporządkowany świat Hanki, która poznając bogatą rodzinę arystokratów, wpada w sam środek niebezpiecznej intrygi. Ta znajomość może kosztować ją nie tylko wolność, ale nawet życie. Świat władzy i pieniędzy nie jest bowiem miejscem dla szarej myszki, chyba że biedna i nic nieznacząca telefonistka ma gotowe na wszystko przyjaciółki!

 W powieści „Telefonistka  z ulicy Próżnej” czytelnik znajdzie romans (mało romantyczny), wątek sensacyjny (z zaskakującą puentą), a także świetne opisy życia wyższych i niższych sfer Warszawy. Będzie o feminizmie, psychoanalizie i narkotykach zażywanych nie tylko dla poprawy elokwencji. 

„Telefonistka  z ulicy Próżnej” to kolejna po „Służącej” i Po nowe życie” powieść Weroniki Wierzchowskiej w portfolio Szarej Godziny.  

Wydawnictwo Szara Godzina i autorka powieści Weronika Wierzchowska zapraszają do czytania. Książka jest dostępna w internetowych i stacjonarnych księgarniach w całej Polsce. Premiera 8 kwietnia 2021 r.
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.