Komunikaty PR

Wspólnie z Arkadami Wrocławskimi stwórz Zaczytaną Bibliotekę!

2022-01-24  |  16:15

Arkady Wrocławskie dołączają do ogólnopolskiej akcji Zaczytane Biblioteki, dzięki której około dwóch tysięcy książek trafi do Wrocławskiego Hospicjum dla Dzieci. Każdy może pomóc – wystarczy tylko przynieść nowe lub używane egzemplarze do centrum handlowego od 27 stycznia do 10 lutego.

Pomysłodawcą akcji jest Fundacja Zaczytani.org, która od 2012 zajmuje się popularyzowaniem czytelnictwa wśród dzieci, młodzieży i dorosłych, zwiększaniem dostępu do literatury oraz edukacją społeczną. Dzięki inicjatywie „Zaczytane Biblioteki” podopieczni szpitali oraz placówek opiekuńczych i pomocowych mogą cieszyć się z lektury nowych tytułów.

Tym razem punkt zbiórki stanie w Arkadach Wrocławskich. Książki będzie można przynosić w dniach 27 stycznia – 10 lutego i umieszczać je na oznaczonym regale w łezce eventowej na poziomie 0. Zebrane tytuły trafią do Wrocławskiego Hospicjum dla Dzieci. Centrum handlowe zamierza przekazać na rzecz Fundacji ok. 2 tysięcy egzemplarzy.

- Czytanie niesie za sobą wiele cennych wartości. Książki poszerzają wiedzę, rozwijają funkcje pamięciowe, umiejętność koncentracji i wyobraźnię, poprawiają naszą empatię, wzbogacają słownictwo czy po prostu relaksują. Zapaleni czytelnicy osiągają lepsze wyniki w szkole i w pracy. Zdajemy sobie jednak sprawę, że jest wśród nas wiele osób, które ze względu na swoją sytuację życiową mają ograniczony dostęp do literatury. Dlatego zdecydowaliśmy się zostać Mecenasem Zaczytanych Bibliotek. W ramach dwutygodniowej kampanii społecznej planujemy zebrać około dwóch tysięcy pozycji książkowych. Zachęcamy wszystkich odwiedzających nasze centrum handlowe do włączenia się w tę szlachetną akcję – komentuje Jagoda Najwer, Specjalista ds. marketingu Develia S.A.

Zbierane będą książki zarówno nowe, jak i używane. Istotne jest, aby były napisane w języku polskim oraz wydane po 2000 roku. Po zakończeniu akcji, tytuły będą segregowane i porządkowane w księgozbiory, zanim trafią do placówki przejdą kwarantannę.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.