Komunikaty PR

WyCzytOn – literacki festiwal od TaniaKsiazka.pl

2021-04-27  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.06 MB )

WyCzytOn, czyli… Wyprawa Czytelników Online! Pod tą nazwą już w drugiej połowie maja rusza kolejna, specjalna edycja targów książki, których organizatorem jest TaniaKsiazka.pl. Tym razem przyjmą one formę wirtualnego festiwalu.  

– Zmieniamy formułę standardowych targów na rzecz festiwalu, ponieważ chcemy zaprosić wszystkich miłośników literatury do wspólnej wyprawy czytelniczej. Zauważyliśmy, że aktualnie brakuje przestrzeni, w której można się poczuć częścią czytelniczej społeczności. Dlatego chcemy połączyć ideę targów z formułą celebrowania pasji, festiwalu - książkowej wyprawy – mówi Łukasz Kierus, współwłaściciel księgarni TaniaKsiazka.pl

Na uczestników WyCzytOn czekać będą ciekawe aktywności, wywiady z autorami, rozmowy, konkursy i świetne promocje. Nie zabraknie gorących nazwisk, wyczekiwanych premier i wydarzeń z popularnymi influencerami. Miłośniczki romansów i erotyków tradycyjnie mogą liczyć także na wirtualny Zlot Fanek Niegrzecznych Książek, na którym zagoszczą najlepsze polskie i zagraniczne pisarki.

– Planujemy bardziej zaangażować odbiorców i zachęcić ich, aby współtworzyli z nami to wydarzenie, dzieląc się swoją pasją do czytania. Chcemy stworzyć event, który będzie nie tylko rozrywką, ale również formą terapii - czytelniczego lekarstwa na pandemiczną rzeczywistość - dodaje Agnieszka Stankiewicz-Kierus, Dyrektorka Wydawnicza w Wydawnictwie Kobiecym.

Poprzednie dwie edycje TargiKsiazki.Online spotkały się z ogromnym zainteresowaniem czytelników – pierwsza przyciągnęła ich 400 tysięcy, druga osiągnęła zawrotne zasięgi blisko 2 milionów użytkowników. W sumie zorganizowano ponad 100 wirtualnych wydarzeń, w których wzięło udział kilkudziesięciu autorów i wydawców z Polski i z zagranicy.

WyCzytOn odbędzie się w dniach 17-28 maja. Pełen program wydarzenia poznamy już wkrótce. Warto śledzić profil TaniaKsiazka.pl na Facebooku i Instagramie oraz stronę księgarni.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.